Netflixin tuijottelua kunnes pääsee torille ja kauppareissulle.Huomenta . Mitäpä kuuluu aikaiseen aamuun?
Netflixin tuijottelua kunnes pääsee torille ja kauppareissulle.Huomenta . Mitäpä kuuluu aikaiseen aamuun?
Oi, torista tuli mieleen että pitää hakea lakkaa/hillaa joku päivä. Siinä se on herkkujen herkku .Netflixin tuijottelua kunnes pääsee torille ja kauppareissulle.
Ei kannata nousta ennenkuin saa silmät auki.Huomenta
Heräsin jo klo 5, kipitin vessaan ja törmäsin oveen...niin se päivä lähtee käyntiin.
Ihme ovi kun hyökkäilee tuolleen heti aamutuimaan .Huomenta
Heräsin jo klo 5, kipitin vessaan ja törmäsin oveen...niin se päivä lähtee käyntiin.
Niin kuulemaEi kannata nousta ennenkuin saa silmät auki.
Älä muuta sano, mikä lie aamukiukku pms siihenki iskenyIhme ovi kun hyökkäilee tuolleen heti aamutuimaan .
keskellä yötä, sillon kuuluu nukkua.Nälkä iski. Piti keittää kahvit, ottaa ohutta herkkua ja mango-smoothieta.
eipä tuota oo vissiin niiiiin kauheen kauan kuitenkaan menny kun eräs pääkkönen huuteli että mm.tuokin ajankohta on vasta niukinnaukin jotain alkuillan seutua....keskellä yötä, sillon kuuluu nukkua.
Huomenta PehmisHuomenta
Melko huonosti kuten aina. Mutta en normaalia huonommin. Yöllä kukkuilin tupakalle pari kertaa.Huomenta Pehmis
Nukuitko hyvin?
..eli toi on tulkittava niin että nukuit hyvinMelko huonosti kuten aina. Mutta en normaalia huonommin. Yöllä kukkuilin tupakalle pari kertaa.
Joskus käy noin että ei muista että on vapaalla...eli toi on tulkittava niin että nukuit hyvin
Mulla meni hiukan pyöriskelyksi mutta urvahtanut olin ja oisko peitto kutenni nyt voittanu mut tuossa taistelussa kun sitten tässä herätä havahduin säikähtäen että " mä oon hittolainen myöhässä!!!!" ja yritin hypähtää nopsasti ylös sängystä mutta nelko nopeesti huomasin että olin rullannut itteni peiton kans ihan solmuun....omakutonen jalkapuu
Mutta hei - ei ollutkaan työaamu joten nöy hätiä!
Luulis nyt olevan vähintään semmosessa puolen litran...ellei jopa niissä pikkusissa parin desin törpelöissäOnko maidotonta kahvimaitoa olemassa pienessä törtsässä? Litra on liian iso mulle.
Tää viikko oli mulla muutoinkin niin sekopäisen vauhdikas että hyvä kun tässä jotenkin pääni kanssa oon toiminnassa...öh, no..eilinen nyt olisitten se vahvistus sille ettäei se ihan_aina_ooJoskus käy noin että ei muista että on vapaalla.
Mä nukahdin eilen 21.00 mennessä. Kun heräsin 7.40 niin en enää nukkunut uudestaan. Työ väsyttää hitosti.
Otleyllä ei ainakaan ole. On vain maitojumaa. Mut ei kahvimaitojuomaa. En ainakaan nähnyt ässällä.Luulis nyt olevan vähintään semmosessa puolen litran...ellei jopa niissä pikkusissa parin desin törpelöissä
On varmaan siis (se lyhyt vastaus).
Mulla tiistai on hyvin muistissa junalakon takia.Tää viikko oli mulla muutoinkin niin sekopäisen vauhdikas että hyvä kun tässä jotenkin pääni kanssa oon toiminnassa...öh, no..eilinen nyt olisitten se vahvistus sille ettäei se ihan_aina_oo
Viimeks eilen ihmettelin muuten ääneen että mitä on tapahtunu tiistaille ja keskiviikolle kun ei niistä päivistä oo mitään mielikuvaa
Otleyllä ei ainakaan ole. On vain maitojumaa. Mut ei kahvimaitojuomaa. En ainakaan nähnyt ässällä.
Ai niin !Mulla tiistai on hyvin muistissa junalakon takia.