Ja kesäkurpitsatJa kurkut. Mie voisin syödä vaikka kuinka paljon tällä hetkellä kurkkua.
Ja kesäkurpitsatJa kurkut. Mie voisin syödä vaikka kuinka paljon tällä hetkellä kurkkua.
aijaaha että silleenJoo, ja oon tinkuliinin kans samaa mieltä siitä että porkkanat on nyt tosi makeita !
Niillähän panee ihan ilolla menemään
Joo kurkkua syön joka päivä, tuore ja suolakurkkua Salaatissa ja leivällä.Ja kurkut. Mie voisin syödä vaikka kuinka paljon tällä hetkellä kurkkua.
Kaalimato.comaijaaha että silleen
...että meni sitten jokirapu pahastikin peffan puolelle...no nouse hyvä ihminen ylös eläkä nyt istumalla istu sitä syvemmälle...aijaaha että silleen
Sitähän mää olen hälle koittana tyrkyttää mutku toinen vaan ilohtee jonkun porkkanan takia Mahoton tehtävä muuttaa yksin toisen mieltäKaalimato.com
Ruoalla ei leikitä
Joo meni vähän tunteisiin se rapu heitto hei ja siitä se idea ronklaukselle sitten lähti Arvaa kaduttaako?...että meni sitten jokirapu pahastikin peffan puolelle...no nouse hyvä ihminen ylös eläkä nyt istumalla istu sitä syvemmälle...
(paitti että ei oo kahvia ollenkaan)
Ei muuten maksais ees paljon kiloltakielletty hedelmä.
olet ainoa joka puhuu jostain mitä vittua lehdestä. älä suotta suunnittele paluuta.Mjahas...
Tuli katottua leffa.
Sit tuli katottua ikävät uutiset.
Sit vilkaisin palstaa ja tätä ketjua.
Ei. En aio jäädä katsomaan kuinka perhelehden keskustelupalsta ja tämäkin ketju muuttuu mitävitun etäpesäkkeeksi ja rajatkii-liikkeen äänitorveksi.
Joten moi.
Saatan joskus palata jos tämä joskus vielä alkaa muistuttamaan perhelehden keskustelupalstaa. Jos ei niin netissä on mulle mielenkiintoisempaakin tarjolla.
Niin...mä tiiänJoo meni vähän tunteisiin se rapu heitto hei ja siitä se idea ronklaukselle sitten lähti Arvaa kaduttaako?
No ei!!!!
..että kukas se panikaan menemäänSitähän mää oon koittana tuijottaa mutku täällä niin herkutellaan porkkanalla Mahoton tehtävä odotella mitään tilauksen tulemista
No sinä *alistuu kohtaloon*Niin...mä pumppasin tänään kaupassa menemään
..että kukas se panikaan menemään
Otetaan vähän kaunistakin tähän päivään
No elena on hyvä ja laittaa parempaa musiikkia kun kerran mun laittamat ei kelepaa
Huomenta . Mitäpä kuuluu aikaiseen aamuun?Huomenta.