• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä mahdollisia lahjoja, siis niinku synttäri- tai muita merkkipäivälahjoja mies voi koskaan sinulle hankkia jos hankit ne kaikki itse?
Jättäisitkö vähän varaa meidän miesten olemattomallekin mielikuvitukselle?
Kai sitä aina jotain keksii enkä mä ole lahjojen perään.

Vaikka lahjakortti jalkahoitoon, kasvohoitoon, kylpylään, hierojalle tms kävis myös. Ei lahjan tarvitse aina olla "näkyvä".

Nämä sormukset nyt ovat sellaisia mistä aina tykännyt niin ostin. Ja muutenkin hopeisia koruja kun niitä ei ole ollut ja niihin nyt tykästynyt. Kyllä sitä aina jotain keksii eikä esim koruja saa olla liikaa kun ei niitä kaikkia tule sitten käytettyä.
 
Jos joku tänään kehtaa soittaa muuta kuin Elvistä niin kärsiköön nahoissaan.

Elvis Aaron Presley (8. tammikuuta 1935 Tupelo, Mississippi16. elokuuta 1977 Memphis, Tennessee) oli yhdysvaltalainen laulaja, muusikko ja elokuvanäyttelijä. Häntä kutsutaan yleisesti ”rock and rollin kuninkaaksi” tai ”kuninkaaksi”. Hänet tunnetaan maailmanlaajuisesti pelkällä ensimäisellä etunimellään Elvis.

40 v muka kuolleena ja elää yhä jossain Märkäjärven apteekin yläkerrassa... HAH... jokainen tietää, että hän on oikeesti Kuorma- autokuskina Virtasella Siilinjärvellä ja laulaa karaåkea nurkkabaarissani.

Aloitan.

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kahvia juu, se kupillinen. Tai ehkä hieman toistakin. Kun kerran kahvipaussi on.

Mun dieetti on jo yli puolenvälin ja selkeästi alkaa tehdä mieli lipsua. Kahvista. Ja toinen mitä himoan on voi leivälle. Niin ja juusto!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä