Minä en lupauksistani vetäydy koskaan. Vaikka ne olis kolkytä vuotta vanhoja niin ne on silti mun lupauksia.Mun mielestä sun pitäis sanoa se niille ihmisille, kertoa miltä toi tollanen hyväkskäyttö tuntuu. Ei toi ole oikein sua kohtaan.
Kerro sit ajoissa minä perjantainaMulla ois yksi tarina sormuksesta, mutta kerron sen joskus perjantai-iltana
Joku Muu.Kuka sen koiran sitten hoitaisi?
Ok mutta mun mielestä se ei ole lupauksen pettämistä jos ei anna hyväksikäyttää itseään ja sitähän tuo on.Minä en lupauksistani vetäydy koskaan. Vaikka ne olis kolkytä vuotta vanhoja niin ne on silti mun lupauksia.
Aikataulu vaan ottaa pahasti päähän!
Niin onDwayne Johnson...nami nami
Kerro sit ajoissa minä perjantaina
Tai vaikka tulevana, luultavasti en ole paikalla silloin
Joku Muu.
Kai sitä aina jotain keksii enkä mä ole lahjojen perään.Mitä mahdollisia lahjoja, siis niinku synttäri- tai muita merkkipäivälahjoja mies voi koskaan sinulle hankkia jos hankit ne kaikki itse?
Jättäisitkö vähän varaa meidän miesten olemattomallekin mielikuvitukselle?
Dwayne Johnson...nami nami
En tiiä mutta voishan tuota maistaa ihan mielelläänNiin on
Maistuiskohan tuo suklaalle ?
Sori, onks hän sunkin mielestä nami nami ja nyt romahit kun meni niin tunteisiin?
Sori, onks hän sunkin mielestä nami nami ja nyt romahit kun meni niin tunteisiin?
Jooh,vois vähän lipasta ja maistella sieltä sun täältäEn tiiä mutta voishan tuota maistaa ihan mielellään
Mut kun ei keksi! Prkl.Kai sitä aina jotain keksii
Eipä noiden keksiminen miehillekään aina helppoa ole.Mut kun ei keksi! Prkl.
Jätä jotain miehelle jonka pitäis hoksata.
Mut älä tykkää matalaa jos ei hoksaa.
Mä en uskaltaisi hankkia naiselle edes dödöä olematta asiasta varma. Tamponeista puhumattakaan.Eipä noiden keksiminen miehillekään aina helppoa ole.
Hajuvedet tietysti yksi jos toinen käyttää ja tietää mistä tykkää.
Mutta jos tietää merkin niin silloinhan se on helppoa.Mä en uskaltaisi hankkia naiselle edes dödöä olematta asiasta varma. Tamponeista puhumattakaan.