Mä muistin tänään ostaa peräti kahta tuotetta kaupasta kertahakureissulla! Tosin toinen niistä vaati muistutusapua.Oon mä Kalevalan lukenut jo ala asteella ensmäisen kerran mutta ehän mä ny kaikkee voi muistaa
Ykkösellä mielenkiintoinen dokkari sodanaikaisesta pervitinin käytöstä.
Veikkaisin, että jäähdyttäminen keittämisen jälkeen on ollut epätäydellistä.Kertokaas mulle viisaina ihmisinä, että miks noista kananmunista tulee joskus semmosia, että se kuori suorastaan luistaa niistä irti ja toisella kertaa se on kuin liimattu?
Kuori ne ennen keittämistäKertokaas mulle viisaina ihmisinä, että miks noista kananmunista tulee joskus semmosia, että se kuori suorastaan luistaa niistä irti ja toisella kertaa se on kuin liimattu?
Eivät ole keittyneet tasasesti?Kertokaas mulle viisaina ihmisinä, että miks noista kananmunista tulee joskus semmosia, että se kuori suorastaan luistaa niistä irti ja toisella kertaa se on kuin liimattu?
Kertokaas mulle viisaina ihmisinä, että miks noista kananmunista tulee joskus semmosia, että se kuori suorastaan luistaa niistä irti ja toisella kertaa se on kuin liimattu?
AhaYkkösellä mielenkiintoinen dokkari pervoilusta.
Hyvää yötä & kauniita uniaAika lopetella, öitä. Ratkaiskaa toi muna-arvoitus illan aikana. Moikka!
Pervitiini on metamfetamiini. Kaukopartioaine joka pitää loitolla nälän ja väsymyksen kunnes kroppa lopettaa toimimisen.