The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiva,nyt huomasin että mun hame on nurinpäin :eek::oops: onneksi oon ollu vain kotona eikä mies ees huomannu :D

Nyt leffa,The Diabolical. (y) Ekat minuutit näytti lupaavalta ainakin.:D
 
Kyllä tarkenee(y) - ulkona arskattaa ja lämpsättää ja sisällä on lämmintä uunin takia, ruispalat tuoksuu...


Kontaktimuovikin sitten haettu. Nyt vain etin sitä intopirskahdusta puuhaan, e oo näkynynnä:notworthy:...ipanatkin loistaa poissaolollaan:D


Uhmaan kyllä kohtaloa ja tuuria ja kaikkia luonnonvoimia. Mulla on kupissa maitoa kahvilla:eek:!!
Nyt jos jatkossa tapahtuu Jotain, niin se johtuu sitten juomasta.
:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kyllä tarkenee(y) - ulkona arskattaa ja lämpsättää ja sisällä on lämmintä uunin takia, ruispalat tuoksuu...


Kontaktimuovikin sitten haettu. Nyt vain etin sitä intopirskahdusta puuhaan, e oo näkynynnä:notworthy:...ipanatkin loistaa poissaolollaan:D


Uhmaan kyllä kohtaloa ja tuuria ja kaikkia luonnonvoimia. Mulla on kupissa maitoa kahvilla:eek:!!
Nyt jos jatkossa tapahtuu Jotain, niin se johtuu sitten juomasta.
:geek:
Meinasin alkaa jurpattaa että miks muualla paistaa aurinko vaan ei täällä, mutta heti alkoi paistamaan kun aattelin alottaa ..sattumaa vai illuminaatio? :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Kukas hän on? Ihan on uusi tuttavuus:cautious:
Et oo tosissas että mukamas oot onnistunu väistelemään tietoisuutta moisesta vitkuttimesta saati että et oo muka nähäny tai hipellelly hyppysissäs :D:confused::cautious:...
Se on pirunkeksintö vanhempien harmauttamiselle ja nuoriso-osaston saantipuuhastelulle - semmonen helvetillinen kolmiollinen härpäke jota hervottomana vispataan sormien välissä hyrränä ja pahimmassa tapauksessa viskelläänkin ja ihantaatusti etitään ympäri huushollia kun se nro 12 on hävyksissä :mad::cautious::barefoot:....:D



Kuukleta ite:notworthy:
 
Et oo tosissas että mukamas oot onnistunu väistelemään tietoisuutta moisesta vitkuttimesta saati että et oo muka nähäny tai hipellelly hyppysissäs :D:confused::cautious:...
Se on pirunkeksintö vanhempien harmauttamiselle ja nuoriso-osaston saantipuuhastelulle - semmonen helvetillinen kolmiollinen härpäke jota hervottomana vispataan sormien välissä hyrränä ja pahimmassa tapauksessa viskelläänkin ja ihantaatusti etitään ympäri huushollia kun se nro 12 on hävyksissä :mad::cautious::barefoot:....:D



Kuukleta ite:notworthy:
ai niin se pirun keksintö :eek: Poika just yks päivä kehui miten hyvä stressilelu se on ja mä kerkesin just varottaa, että niien kanssa on tullut vahinkoja...hän vaan naurahti ja sanoi ettei hälle ainakaan tuu ja samalla hetkellä kuului äänekäs naps ja se vinkutin oli kahtena kappaleena lattialla:cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä