vierailija
Huoh...*naamapalmu*justt näin
koska metästäjät on ajaneet suurimman osan eläimistä niin ahtaalle, että
Riista ei riitä enää yhtäänmihinkään , siks on pakko olla tehoeläituotantoa
Huoh...*naamapalmu*justt näin
koska metästäjät on ajaneet suurimman osan eläimistä niin ahtaalle, että
Riista ei riitä enää yhtäänmihinkään , siks on pakko olla tehoeläituotantoa
huohHuoh...*naamapalmu*
Olis ehkä hyvä osata metsästää. Jos tulis nälänhätä taidosta vois olla hyötyä
ja näin ollen meidän metsästämämme eettinen ruoka ei ole keneltäkään millään tavalla pois.
.
Kulta pieni. Näille riittää ruokaa mennen tulle. Vai syötkö sinä hiiriä, myyriä, supikoiria etc.
Mun Suomifrendit on eri mieltä
ja tässä muutama niistä: karhu, ilves, ahma, susi, kotkat, haukat ja pöllöt
Lahtaaja pieni, en minä, muuta metsän isoimmat karvaiset sankarit syö hirviä, metsä- ja valkohäntä kauriita ym, vähän pienemmät jäniksiä, teeriä, riekkoja jne joita te lahtaatte vaan lystiksenne + rauhoitettuja lajeja ammutte siinä sivussa. Ne kaikki on niiltä poisKulta pieni. Näille riittää ruokaa mennen tulle. Vai syötkö sinä hiiriä, myyriä, supikoiria etc.
Suomessa kärsinyt laji on mm metsäkanalinnut ja peltolinnut. Miksikö? Vinkki, syy ei ole metsästäjissä.
Olet lystikäs.Lahtaaja pieni, en minä, muuta metsän isoimmat karvaiset sankarit syö hirviä, metsä- ja valkohäntä kauriita ym, vähän pienemmät jäniksiä, teeriä, riekkoja jne joita te lahtaatte vaan lystiksenne + rauhoitettuja lajeja ammutte siinä sivussa. Ne kaikki on niiltä pois
Noita hirviä ja kauriita on ihan liikaa, hirvikanta pitäisi pudottaa kolmannekseen nykyisestä. Susilla ei todellakaan ole pulaa ruoasta. Jos susikanta olisi niin suuri, että se pystyisi säätelemään hirvikannan kokoa, olisi susilaumoja kaikkia maassa, myös pääkaupunkiseudulla alakoululaisten koulumatkoja ihastelemassa. Nykysin cityvihreät haluavat suojella petoja muualla maassa mutta kun yksi karhu joskus eksyy pääkaupunkiseudulle, se ajetaan pois tai ammutaan.Lahtaaja pieni, en minä, muuta metsän isoimmat karvaiset sankarit syö hirviä, metsä- ja valkohäntä kauriita ym, vähän pienemmät jäniksiä, teeriä, riekkoja jne joita te lahtaatte vaan lystiksenne + rauhoitettuja lajeja ammutte siinä sivussa. Ne kaikki on niiltä pois
Selitäs mulle sitten miksi susi, karhu ja ilves kannat on vaan kasvanut ja kasvanut vaikka me lahtaajat viedään niiden ruoka... samoin esim kettu ja supikoira kannat alkaa olla siinä pisteessä että taudit on jo astunut kuvaan, nekin taudit jotka voivat tarttua ihmiseen.Lahtaaja pieni, en minä, muuta metsän isoimmat karvaiset sankarit syö hirviä, metsä- ja valkohäntä kauriita ym, vähän pienemmät jäniksiä, teeriä, riekkoja jne joita te lahtaatte vaan lystiksenne + rauhoitettuja lajeja ammutte siinä sivussa. Ne kaikki on niiltä pois