Olisi kiva kuulla miten muilla noi ovulaatiotestit toimineet/kuinka nopeasti raskautuminen onnistunut niiden avulla? Itse käytin vähän aikaa sitten ekaa kertaa ja nyt pitäis vielä viikko odotella että mitä tulee tapahtumaan..
@Laurenzia92 multa myös ääni clearblue digitaaliseen, se joka näyttää ne 4 hedelmällisintä päivää. Meillä meni 3kk yritykseen (ja oon jo 34v..) ja eka kierto jossa otin tän laitteen käyttöön, tärppäs. Nyt puolivälissä raskaus. Joillekkin nää voi tuoda stressiä yrittämiseen, meille se teki siitä vähän kun hauskan pelin, kun hymynaamoja kyttäiltiin. Mieskin oli eritavalla mukana! Ekoissa kierroissa käytin niitä halvempia perinteisiä viivatikkuja ja en tykänny ollenkaan, liian vaikeita tulkita.Okei! onpa hieno juttu, onnea!
Täytynee itsekkin kokeilla seuraavaks sitä clearbluen testiä jos nyt ei onnistunut. Oliko siinä selkeä ohje miten se tehdään? Siinä mitä ite käytin niin sai pari kertaa lukea kokonaan läpi että tajusi kunnolla
Missä vaiheessa clearblue testi yleensä kannattaa tehdä/näyttää oikean tuloksen?Moikka.
Itse käytin Clearbluen digitestiä ja jo toisessa kierrossa löysin oviksen sillä, nyt raskaana viikolla 15
Moikka, me hommailtiin muistaaksenl niinä kahtena päivänä kun tuli se vilkkuva hymiö ja sit toisena vilkkumaton hymiö päivänä Tärppikerta oli joku noista! @Laurenzia92@Vihersmoothie
Moikka! Aattelin vielä näin tulla kysymään yhtä neuvoa kun laitoit että ekalla kerralla tärppäsi teillä kun käytit clearbluen ovistestiä! -> että missä vaiheessa positiivisesta testistä(sen jälkeen) kannattaa yrittää?
Itellä alkoi menkat kaikista oireista huolimatta viime kuussa, varmaan siis stressistä johtuvia
Sori, en oikeen noissa osaa auttaa, itekkin olin noiden viivojen kanssa ihan pihalla@Vihersmoothie
Päädyin ostamaan kuitenkin halvempia testejä ja mietinkin että kannattaako yrittää heti kun saa aamulla vahvan viivan, vai vasta myöhemmin? Noi on ohjeissa niin epäselviä että 24 tunnin kuluessa niin ei oikein ymmärrä että mikä se oikea hetki oikein onsillon kun saa sen viivan vai vasta siitä myöhemmin