The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin ja kahvista mieleen tuli että mulla on 2pkt avaamatonta kahvia sekä pannu että suodatin enkä edes juo kahvia! Täällä kukaan kahvinjuoja edes ikinä käy että jois pois. Tosin mulla on kahvinkeitinkin sellanen minikeitin että siitä tulee melkolailla tasan 2kupillista kahvia kerrallaan.Olisko 6kupin keitin mutta kun iso kuppi/muki niin siit tulee 2.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Softy
Niin ja kahvista mieleen tuli että mulla on 2pkt avaamatonta kahvia sekä pannu että suodatin enkä edes juo kahvia! Täällä kukaan kahvinjuoja edes ikinä käy että jois pois. Tosin mulla on kahvinkeitinkin sellanen minikeitin että siitä tulee melkolailla tasan 2kupillista kahvia kerrallaan.Olisko 6kupin keitin mutta kun iso kuppi/muki niin siit tulee 2.
Anna kahvit jollekin ennen kuin menee vanhaksi.

• Tykkää
Reactions: Elena777
1 kirja luettu ja aloitan toisen. :D
Kahvin vuoro jonkun ajan kuluttua :coffee:
Mä olen lukenut lasten ja nuorten kirjoja jo muutaman kun kirjasto oli heinäkuun kiinni ja tuli hiukka hamstrattua nuorisolle.

Lipastin Roopen Liedon linnavuoren maisemiin sijoittuva trilogia ja Sanna Iston Maanalaiset jonka miljöönä Suomenlinna saarineen.

Ihan kelpoja vaikka nuoremmile suunnattuja ovatkin.

• Tykkää
Reactions: Kais
Yks kotimainen kirjasarja mistä oon aina tykännyt oli Hovimäki:love: Se on ihan yhtä hyvä sekä kirjoina että sarjana, harmi vaan etteivät tehneet siitä viimesimmästä kirjasta enää tuotantokautta töllöönkin.

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä