no siinä ja siinä. ei mun työpaikassa ole valittamista.Samaa mieltä mutta parempi kotona kuin töissä.
ja navin käyttö ei nyt tällä kerralla onnistu.kertokaas tsadilaiset että missäpäin on malmin lentokenttä ja onko sinne vaikee mennä jos tulee kehäkolmosta pitkin lännestä?
Ei munkaan työpaikassa ole. Vaan se aikainen herääminen ja työ jota teen.no siinä ja siinä. ei mun työpaikassa ole valittamista.
no aamuheräämiset ei ole mun juttu mutta työ on tosi mukavaa, sitä vaan ei saa kertoa pomoille.Ei munkaan työpaikassa ole. Vaan se aikainen herääminen ja työ jota teen.
https://www.fhra.fi/tapahtumakalenteri/lista/ja navin käyttö ei nyt tällä kerralla onnistu.
Mua taas ei kiinnosta mutta en osaa muutakaan. Tätä olen tehnyt koko aikuisikäni.no aamuheräämiset ei ole mun juttu mutta työ on tosi mukavaa, sitä vaan ei saa kertoa pomoille.
Yksi ikävä aikakausi päättyi tänään joten kippis ja kulaus kaikille
no tiedän mä tapahtumat ilman listaakin.
vaihdan alaa aina kun alkaa tympimään, voin suositella.Mua taas ei kiinnosta mutta en osaa muutakaan. Tätä olen tehnyt koko aikuisikäni.
Ei pysty opiskelemaan. Opintotuella ei elä. Eikä opiskelu työn ohella onnistu.vaihdan alaa aina kun alkaa tympimään, voin suositella.
Ei. nyt on ilon ja riemun aika. Vuosien takaiset mokat on kuitattu.
Tarviiko halin,onko sellanen tilanne?
sanot vaan että kyllä mä osaan. jos ei mitään todistuksia kysellä.Ei pysty opiskelemaan. Opintotuella ei elä. Eikä opiskelu työn ohella onnistu.
Ei. nyt on ilon ja riemun aika. Vuosien takaiset mokat on kuitattu.
Ei pysty. Tarvitaan koulutus.sanot vaan että kyllä mä osaan. jos ei mitään todistuksia kysellä.
siellä oli kartat: googlemapsno tiedän mä tapahtumat ilman listaakin.
Täällä kirkastui.Taas mäni pilveen, luulin jo että tuolla kirkastuis kunnolla mutku ei
Pöllit valon ja lämmön sinne...taas! Miltä nyt tuntuu häh?Täällä kirkastui.
Kyllästyin pilveen.Pöllit valon ja lämmön sinne...taas! Miltä nyt tuntuu häh?