Softy
Eilen olin koko päivän kotona.Ootko ollu eilen ulkona et jos sinne on joku ötökkä eksyny hetkellisesti tai tuuli käyny silmiin tai jotain.
Eilen olin koko päivän kotona.Ootko ollu eilen ulkona et jos sinne on joku ötökkä eksyny hetkellisesti tai tuuli käyny silmiin tai jotain.
Jos se mies mottas sua siinä unessa siihen silmään, et vaan muista sitä enääEilen olin koko päivän kotona.
Mutku tää tuli eilen illalla.Jos se mies mottas sua siinä unessa siihen silmään, et vaan muista sitä enää
Mitä mä sillä siellä laukussa teenEn mä nyt kaduilla sitä tarviSilmänhuuhtelupullo käsilaukkuun matkaan
Oot sä hangannu sitä jotenki ajatuksissas? No toivottavasti menee pian ohi.Mutku tää tuli eilen illalla.
En ole.Oot sä hangannu sitä jotenki ajatuksissas? No toivottavasti menee pian ohi.
Höh no toivottavasti paranee pian.En ole.
Juu, pitäs käydä kaupassa.Höh no toivottavasti paranee pian.
Onko tuossa kirjoitusvirhe?Jos mä vilautan niin henki lähtee.
Ei ole. Mulla on ruma vartalo. Tulee sydäri ja henki lähtee.Onko tuossa kirjoitusvirhe?
Taisi mottasta sua silmään?Älä pelkää. Käyn Majurilla. Pistän Majurin tainnuksiin ja katson missä kamerat ovat. Sitten kerron sulle.
Netin kautta? En ole tavannut häntä.Taisi mottasta sua silmään?
ai semmostaÄlä revi. Käytä ruuvimeisseliä.
miksi NYT?THE END!
Nyt on aika perustaa uusi ketju!
Vähän näyttäis siltä ettei tänään paista aurinko.Meinaakohan koko päivän sadella.
Sadetutkaa ei viitsi edes vilkaista. Eilen katoin ettei pitäisi sataa ja lähdin vesille.
Vartin siinä sit kuivana pysyi kun löi sateen niskaan.
Täällä paistaa aurinko lälläNlääMeinaakohan koko päivän sadella.
Sadetutkaa ei viitsi edes vilkaista. Eilen katoin ettei pitäisi sataa ja lähdin vesille.
Vartin siinä sit kuivana pysyi kun löi sateen niskaan.
Taidan avata oluen ja laittaa aurinkomatkojen mainoksen pyöriin töllöön.Täällä paistaa aurinko lälläNlää
HöhKävin kaupungilla asioimassa ja kuiteski unohin yhen lääkkeen ottaa apteekista