Ikävä. Ei varsinaisesti ketään tiettyä mutta kuitenkin.No ehkä vähän mut ei varsinaisesti. Tuli vaan mieleen juttuja.
Ikävä. Ei varsinaisesti ketään tiettyä mutta kuitenkin.No ehkä vähän mut ei varsinaisesti. Tuli vaan mieleen juttuja.
Mälli lentäny silmään...? siitä voi tulla tulehdusMikähän mun silmää vaivaa? Kirvelee ja vuotaa. En voi pitää auki koko ajan.
Onks sulle käyny silleen?Mälli lentäny silmään...? siitä voi tulla tulehdus
Jos siellä on silmäripsi kiusaamassa?Mikähän mun silmää vaivaa? Kirvelee ja vuotaa. En voi pitää auki koko ajan.
Mälli lentäny silmään...? siitä voi tulla tulehdus
Tää vaiva tuli eilen illalla. Ei näy mitään.Jos siellä on silmäripsi kiusaamassa?
Ookoo. Joskus läpiveto on tehny mulle tollasen vaivan.Tää vaiva tuli eilen illalla. Ei näy mitään.
Kun ripsi on silmässä niin tunne on erilainen.
Vettä valuu älytön määrä.
Mistä lie johtuu. Ei ole ollut läpivetoa.Ookoo. Joskus läpiveto on tehny mulle tollasen vaivan.
Pari kertaaOnks sulle käyny silleen?
Pari kertaa
Jep
ja molemmilla kerroilla tuli tulehus?
Silmänhuuhtelupullo käsilaukkuun matkaanJep
Kiva mennä lääkäriin hakee silmätipat samaan vaivaan,ei yhtään ihmetelly että mikä siinä silmässä nyt noin vaivaa kun taas on
Ootko ollu eilen ulkona et jos sinne on joku ötökkä eksyny hetkellisesti tai tuuli käyny silmiin tai jotain.Mistä lie johtuu. Ei ole ollut läpivetoa.