Tulehdus,allergiaa,jotain silmässä ? Huuhtele vedellä hyvin. Jos ei mee ohi,niin lääkäriin.Tää vaiva tuli eilen illalla. Ei näy mitään.
Kun ripsi on silmässä niin tunne on erilainen.
Vettä valuu älytön määrä.
Tulehdus,allergiaa,jotain silmässä ? Huuhtele vedellä hyvin. Jos ei mee ohi,niin lääkäriin.Tää vaiva tuli eilen illalla. Ei näy mitään.
Kun ripsi on silmässä niin tunne on erilainen.
Vettä valuu älytön määrä.
Ei ole allergiaoire. Silmässä ei ole mitään.Tulehdus,allergiaa,jotain silmässä ? Huuhtele vedellä hyvin. Jos ei mee ohi,niin lääkäriin.
Toivottavasti parantuu pian.Ei ole allergiaoire. Silmässä ei ole mitään.
Pitäskö itekin ja mennä tohon private terassille istuu.Ei siellä kyllä seuraa ole ja se mitä on niin erittäin huonoaTaidan avata oluen ja laittaa aurinkomatkojen mainoksen pyöriin töllöön.
Voiha harmiKävin kaupungilla asioimassa ja kuiteski unohin yhen lääkkeen ottaa apteekista
Hyvää lomaa kailoma alkoi.
Tossa tilanteessa lompakon pelastaja kandee viedä vaikka lounaalle tai jotain.Mie pelästyin aamupäivällä helvetisti
Kävin kirjastossa ja lähdin cittarille,olin jo melkein kaupassa,kun tajusin ettei lompakko oo mulla kädessä eikä repussa
Tajusin että sen on kirjastossa, kierrätys hyllyn luona,tuolilla.
Sitten soikin puhelin ja kirjastosta soittivat,että mun lompakko on siellä.
Onneksi rehellinen ihminen löysi sen ja vei
tiskille.
Lompakon pelastaja tulikkin vastaan ja kiitin kovasti.
Olisin voinnu tarjota kahvit & pullat,mutta kyseinen ihminen tuli kadulla vastaan ja oli hällä kiire omille asioille. Joo,olis ollu hemmetinmoinen homma jos olis hävinny.Tossa tilanteessa lompakon pelastaja kandee viedä vaikka lounaalle tai jotain.
Lompsan katoaminen nimittäin on tilanne jossa hyvin äkkiä joutuu kuolettamaan kaikki korttinsa ja uusimaan jokaisen paperinsa. Ihan saatanallinen harmi.
Kissat!
Tee jotain terveellistäMitähän hyvää sitä tänään söis?
Nyt oon samaa mieltä. Kolmatta päivää ollaan lomalla ja kaipaan töihin. tai lauantaina jo kaipasin.lomailu on turhaa, näin tylsää ei voi olla kun lomalla.
mitäs hauskaa tässä on?lomailu on turhaa, näin tylsää ei voi olla kun lomalla.
Samaa mieltä mutta parempi kotona kuin töissä.lomailu on turhaa, näin tylsää ei voi olla kun lomalla.