Hieno hommaHuomenta!
Se olis viiminen sunnuntai kun ei ole masentunu olo.Pitänee nauttia siitä tunteesta nyt.
http://www.tivi.fi/blogit/kun-kesalla-sataa-it-puuhaa-riittaa-6657737sekava harmaa oli aikoinaan hieman ärsyttävä, mutta ymmärrettävä. tämä paula taas on idootti joka ei ymmärrä edes lukemaansa.
viiltäisit vaan rantees auki ilman ulkopuolista apua.
Hieno homma
Katso ettet syö E450 etkä muita fosfaatteja - niillähän se saadaan aiheutettua kaikille.
Toki moni muukin asia vaikuttaa, mut toi on helpoin asia kun ne nykyään lukee tuoteselosteessa. "Tavallisen" makkaran tilalle luomulihaa ja luomukananmunia, limukoiden tilalle luomumaitoa jne.
luuletko ettei sua pysty löytämään?
En. Kaikki löydetään.luuletko ettei sua pysty löytämään?
ota vitun vajakki vaikka 2 kertaa talteen.En. Kaikki löydetään.
Mutta sun kommentti otetaan nyt talteen.
Mulla yhä ihmetyttää noi sun ystävät täällä, jotka haluavat estää sua saamasta tietoa syistä sun vaivoihin. Ne nimittäin ovat helppo korjata, jos vaan paneutuu asiaan kunnollaVatsaongelma ei ole poistunut.
Ei ne mua estä. Mä otan itse selvää.Mulla yhä ihmetyttää noi sun ystävät täällä, jotka haluavat estää sua saamasta tietoa syistä sun vaivoihin. Ne nimittäin ovat helppo korjata, jos vaan paneutuu asiaan kunnolla
Koko ajan tekevät sitä. Onko susta otettu koepaloja useinkin? Ei oo pakko vastata, mut niitä ei todellakaan kannata antaa ottaa...Ei ne mua estä. Mä otan itse selvää.
Sun päähän pitäis porautuaMulla yhä ihmetyttää noi sun ystävät täällä, jotka haluavat estää sua saamasta tietoa syistä sun vaivoihin. Ne nimittäin ovat helppo korjata, jos vaan paneutuu asiaan kunnolla
Ei ole. Kerran kohdunsuulta kasvaimen takia.Koko ajan tekevät sitä. Onko susta otettu koepaloja useinkin? Ei oo pakko vastata, mut niitä ei todellakaan kannata antaa ottaa...
ota paula talteen.Sun päähän pitäis porautua
Millä lailla softyn ystävät muka tekevät sitä täällä? Muuten, sä et ole Paula, koska Paulalla olisi sen sata linkkiä mukana viesteissään.Koko ajan tekevät sitä. Onko susta otettu koepaloja useinkin? Ei oo pakko vastata, mut niitä ei todellakaan kannata antaa ottaa...
Ole nyt tarkkana sen maissin kans, et et saa sitä missään muodossa. Maltodekstriini on kans tehty siitä. Tässä yks lainaus suolisairaiden palstalta kauan sitten:Ei ole. Kerran kohdunsuulta kasvaimen takia.
Voi hyvänen aika, mikähän sun persettäs polttelee kun jaksat vuodesta toiseen kiusata toisia tällä tavalla?Ole nyt tarkkana sen maissin kans, et et saa sitä missään muodossa. Maltodekstriini on kans tehty siitä. Tässä yks lainaus suolisairaiden palstalta kauan sitten:
""Eilen olin juhlissa, joissa ruoassa jauhoina oli käytetty maissijauhoa. Lisäksi jälkkäri oli makeutettu makeutusaineella. Ja taisin minä kermalikööriäkin erehtyä maistamaan.. Noh, tänään sitten polttelee takapuolta kuten ennen dietin aloitusta! Voiko tulla oireet näin nopeasti!?! Kertaakaan ei kolmen viikon aikana ole ollut tätä inhottavaa polttelua... Antoipahan potkua taas orjalliseen karppaukseen!"
No, sekin on poistettu, mutta askorbiinihappo on kans maissista, muista. En tiedä kuinka karseat mahakivut siitä saisin, jos käyttäisin. Se koisan toukkahan kuolee sisältäpäin siihen maissin tuottamaan myrkkyyn.
Tavallisessa maidossa sitä on siinä D-vitamiinivalmisteessa, ainakin Valiolla
Mun takapuolta ei polttele. Ellen istu tulen päälle.Ole nyt tarkkana sen maissin kans, et et saa sitä missään muodossa. Maltodekstriini on kans tehty siitä. Tässä yks lainaus suolisairaiden palstalta kauan sitten:
""Eilen olin juhlissa, joissa ruoassa jauhoina oli käytetty maissijauhoa. Lisäksi jälkkäri oli makeutettu makeutusaineella. Ja taisin minä kermalikööriäkin erehtyä maistamaan.. Noh, tänään sitten polttelee takapuolta kuten ennen dietin aloitusta! Voiko tulla oireet näin nopeasti!?! Kertaakaan ei kolmen viikon aikana ole ollut tätä inhottavaa polttelua... Antoipahan potkua taas orjalliseen karppaukseen!"
No, sekin on poistettu, mutta askorbiinihappo on kans maissista, muista. En tiedä kuinka karseat mahakivut siitä saisin, jos käyttäisin. Se koisan toukkahan kuolee sisältäpäin siihen maissin tuottamaan myrkkyyn.
Tavallisessa maidossa sitä on siinä D-vitamiinivalmisteessa, ainakin Valiolla
Ei ees kiuaskivien päällä tai hellallalla?Mun takapuolta ei polttele. Ellen istu tulen päälle.
Ei kai ny ku ihrat pehvassa vaimentaa kaikki tuntemukset.Mun takapuolta ei polttele. Ellen istu tulen päälle.
Ymmärsitkö mitä sanoin?Ei kai ny ku ihrat pehvassa vaimentaa kaikki tuntemukset.