The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitokset avusta, mutta hänelle ei varmaan näy viestisi, jos siteraat mun viestiä :)

Ookoo ootappa hetki :)

*yskii*

Aksu? Hei AKSU?? Rättis haluis sovinnon sun kaa, voisit sä antaa sille anteeks sen ettei hän oo sinkku ja että seksielämäkin on niin vilkasta ja ruokavalio välillä ihan päin p.....tä?:unsure:

PS: Mä en sitten tiedä näkeekö hän viestit mitkä sä kirjoitat tai mitä sulle vastataan? :)(y)
PSx2 Pikkusen oikoluin sun viestiäs tähän kun muuten siitä ois tullut novelli:unsure:
 
Nykyään se tehdään eläville ja vieläpä kemiallisesti:

Jouko Tuomisto ja Kai Savolainen:
..."etenkin hippokampuksessa mutta myös muissa aivojen osissa anoxia (hapettomuus) lisää eksitatorisen aminohapon g l u t a m a a t i n vapautumista. Glutamaatti aiheuttaa kohdesolussaan kalsiumin välityksellä voimakkaan kiihotustilan, josta voi seurata pysyvä soluvaurio..."

Valintoja se limukkajuttukin - arvasin, et kolahtaa liian lujaa taas jollekin.
en juo mainittuja liemiä ja jos joku kolahtaa niin pesäpallomaila sun naamaas. ----> pysyvä soluvaurio. :cautious:
 
vierailija
Mä en ole koskaan syönyt homejuustoa. Anoreksiaa aiheuttaa moni muukin asia.
Huomenta! :)

Ja sivumennen on todettava, että jos homejuusto aiheuttaa anoreksiaa niin mä olen syönyt kilotolkulla feikki-homejuustoa.
Eikun sulla on se lääkitys, mikä estää monta muutakin asiaa. Kyllä ne elimistöön jäävät ja vaikuttavat vielä pitkään. Syöpähoitoja tarkoitan, mutta eikai kaikissa homejuustoissa olekaan sitä antibioottia...?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä