Eikö sulle tuu pää kippeeksi niistä? Muistaakseni arominvahventeella makua saatettu muunnettua voimakkaammaksi - vai miksi ihmeessä sitä juomiinkin on laitettu?
Eikö sulle tuu pää kippeeksi niistä? Muistaakseni arominvahventeella makua saatettu muunnettua voimakkaammaksi - vai miksi ihmeessä sitä juomiinkin on laitettu?
Kuka lie siellä, mut tiedätkö väriaineesta lääkkeissä, juomissa ja karkeissa, sapuskoissa ym? Joillakin aiheuttaa migreeniäOon sammaa mieltä, jos palsta ja palstailijat antaa mulle tillaa niin minä annan kans muille tillaa.
Ak ja päätön mukaanlukien.
Et pyytäny tarpeeksi vakavasti.Mitäs et tullut syömään.
Mä yleensä syön perunat kuorineen.Eikun ne muunnetaan jossain muualla perunakuiduksi. Siinä voi olla pieni ero. Mutta ei niitä turhan takia ole ennenkään kuorittu. Ajatteles sota-aikanakin - mut perunankuoret saattoi syöttää possuille siihen aikaan, kun ei vielä rehuteollisuus määrännyt kaikkea, mitä saa tehdä.
...ja niin alkoi Paulan seuraava viesti sanoilla ''No nyt lensi kyllä kurkumateet näppikselle...Mä yleensä syön perunat kuorineen.
Mitäs siihen sanot?
Voin kertoa myös, että parhaat ravinteet on just niissä kuorissa.
Sun mielestä. Ei todellakaan. Mut sut onkin aivopessyt joku muuMä yleensä syön perunat kuorineen.
Mitäs siihen sanot?
En tykkäis yhtään matalaa jos paulan näppikseen tulis oikosulku....ja niin alkoi Paulan seuraava viesti sanoilla ''No nyt lensi kyllä kurkumateet näppikselle...''
Aika moni syö, tiedän. Sitten ihmettelevät, kun ei perunat sellaisenaan kelpaa lapsille. Onhan se melkoinen business, kun jätteistä saadaan mahantaytettä.Mä yleensä syön perunat kuorineen.
Mitäs siihen sanot?
vispaamalla ei tule muuta kun muussista liisteriä.vispataan paljon
Tiedän, helposti niinkin, mutta sitä vettä ei saa jättää yhtään siihen ja oikeaa voita täytyy olla aika runsaasti. Miehen mummo lisäsi siihen vielä kananmunia raakanavispaamalla ei tule muuta kun muussista liisteriä.
Vai niin.Et pyytäny tarpeeksi vakavasti.
Joten kipaisin kaupalla.
En jaksanu ihmetellä mitä laittaa joten laitoin jalostajan purkista kattilallisen rokkaa jonka tuunasin penonilla, sikanaudalla ja pakastevihanneksilla.
Poikamiesäijän sapuskat ei aina o gourmettia mutta ne täyttää onton paikan masusta.
Seura kieltämättä olis kelvannut.
sun aivot voisin vispata vatkaimella.Tiedän, helposti niinkin, mutta sitä vettä ei saa jättää yhtään siihen ja oikeaa voita täytyy olla aika runsaasti. Miehen mummo lisäsi siihen vielä kananmunia raakana
Mielelläni koska tahansa.Vai niin.
Tuletko syömään? Tai iltateelle?
Nykyään se tehdään eläville ja vieläpä kemiallisesti:sun aivot voisin vispata vatkaimella.
Ei se halua luomumaitoa. Sullehan se sopii opikein hyvin nyt, eikö?Vai niin.
Tuletko syömään? Tai iltateelle?
Sun kallopallo pitää laittaa alasimelle ja mäjäyttää lekalla päälleNykyään se tehdään eläville ja vieläpä kemiallisesti:
Jouko Tuomisto ja Kai Savolainen:
..."etenkin hippokampuksessa mutta myös muissa aivojen osissa anoxia (hapettomuus) lisää eksitatorisen aminohapon g l u t a m a a t i n vapautumista. Glutamaatti aiheuttaa kohdesolussaan kalsiumin välityksellä voimakkaan kiihotustilan, josta voi seurata pysyvä soluvaurio..."
Valintoja se limukkajuttukin - arvasin, et kolahtaa liian lujaa taas jollekin.
"Ensin tutkin aspartaattia, joka ei ole aspartaamia. Aspartaami on kahden aminohapon yhdiste, aspartaatin ja fenylalaniinin. Olin osoittanut, että aspartaattikomponenetti tuhoaa aivosoluja samalla tavoin kuin monosodiumglutamat (eli natriumglutamaatti E621). Pyysin Searlea lähettämään minulle näytteen aspartaamista, minkä he tekivätkin, syötin sitä hiirenpoikasille ja se aiheutti samanlaisia aivovaurioita, kuin aspartaatti ja glutamaatti". Kiitos Marie-Monique Robinille ohjelmasta! - John Olney Ykkösdokumentissa,En tykkäis yhtään matalaa jos paulan näppikseen tulis oikosulku.
Vatsaongelma ei ole poistunut.Ei se halua luomumaitoa. Sullehan se sopii opikein hyvin nyt, eikö?
Ai?Sun kallopallo pitää laittaa alasimelle ja mäjäyttää lekalla päälle
tuossa on se erään paljon mainostettu seksielämä.
tuossa on se erään paljon mainostettu seksielämä.
No ei tietenkään kokonaan, mut sopii se luomumaito? Sulle ei sovi silloin glyfosaatit, soija eikä maissikaan. Mikä siinä on niin hankala käsittää?Vatsaongelma ei ole poistunut.
Aijoo, en välttämättä ole laittanut tätä linkkiä sulle.No ei tietenkään kokonaan, mut sopii se luomumaito? Sulle ei sovi silloin glyfosaatit, soija eikä maissikaan. Mikä siinä on niin hankala käsittää?