The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei tartte tänään syyä enää mitään. Pakkasin jääkaapista ainekset mukaan ja menin porukoille kun vanhemmista toinen on reissus ja toinen kotona niin kaks kärpästä yhel iskul,ruokaa kummallekin ja vatsat täyteen ja sit tein mustikka-puolukkapiirakan jälkkäriks.
Juu ei munkaan tarvi syödä enää mitään ...burb....ihan täynnä maha nyt kasvis sitä ja kasvis tätä...röyh.
 
En oo sen kuumempi ku aiemminkaan, aika hot yleensä muutenkin :)

Välitä vain viestini, mie en tykkää riiellä :ninja:

Ei mulla omasta puolesta Asiankannattajan kans oo mitään riitaa ollutkaan, onko ollu näreissään sitten mun ruokakuvista tahi mun seksi elämästä.

Sìnkkuna ois toisinaan mukava elellä, ois enempi aikaa ja silleen, en jaksa tällä puhelimella kovin pitkästi kirjoitella ku on jotenkin hermoja raastavaa. Oisin jonku hymiönki laittanu tähän perään, mutta onnistuin liittämään samaan lauseeseen, en mie liittänytkään, mutta ajatus oli, tämän voi kai laittaa ilman ettei mene kenellekkään tunteisiin, ainakaan liiaksi :ninja:

Oli mulla vielä joku juttu mitä piti kirjoittaa, mutta teknisten ongelmien takia unohdin sen tai no osaksi ainakin niitten, täällä on vähä tilanne päällä :unsure:



Haluut sä että mä välitän ton tiion aksulle vai joko te pojat saitte sovittua eilen pikkuriitanne?:love::love:

*miettii joko se Rättis alkaa taas kuumenemaan*:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
 
En oo sen kuumempi ku aiemminkaan, aika hot yleensä muutenkin :)

Välitä vain viestini, mie en tykkää riiellä :ninja:

Ei mulla omasta puolesta Asiankannattajan kans oo mitään riitaa ollutkaan, onko ollu näreissään sitten mun ruokakuvista tahi mun seksi elämästä.

Sìnkkuna ois toisinaan mukava elellä, ois enempi aikaa ja silleen, en jaksa tällä puhelimella kovin pitkästi kirjoitella ku on jotenkin hermoja raastavaa. Oisin jonku hymiönki laittanu tähän perään, mutta onnistuin liittämään samaan lauseeseen, en mie liittänytkään, mutta ajatus oli, tämän voi kai laittaa ilman ettei mene kenellekkään tunteisiin, ainakaan liiaksi :ninja:

Oli mulla vielä joku juttu mitä piti kirjoittaa, mutta teknisten ongelmien takia unohdin sen tai no osaksi ainakin niitten, täällä on vähä tilanne päällä :unsure:
Ookoo ootappa hetki :)

*yskii*

Aksu? Hei AKSU?? Rättis haluis sovinnon sun kaa, voisit sä antaa sille anteeks sen ettei hän oo sinkku ja että seksielämäkin on niin vilkasta ja ruokavalio välillä ihan päin p.....tä?:unsure:

PS: Mä en sitten tiedä näkeekö hän viestit mitkä sä kirjoitat tai mitä sulle vastataan? :)(y)
PSx2 Pikkusen oikoluin sun viestiäs tähän kun muuten siitä ois tullut novelli:unsure:
 
vierailija
Pitänee lähteä kauppaan.
Kaapista puuttuu maggaraa, lisäaineita, maissia, soijaa ja kaikkea muutakin geenimuunneltua.
Jos ottaisi jonkun eineksen iltapalaksi mut pitää valita tarkkaan koska tahdon sen jossa on eniten natriumglutamaattia.
Unohdit lohikalan, minkä kasvatuksessa on käytetty sitä ainetta, mikä värjää sen kalan punaiseksi. Sellaista on käytetty vain sen vuoksi, vaikka sen on tiedetty aiheuttavan näön heikkenemistä. Tuli vähän aikaa sitten yhdessä dokumentissa. Flamingoista kertoi kans se ohjelma, kun ne syövät jotakin, mistä se niiden ominaisväri tulee. Miten lie ihmisen väriin vaikuttanut sellainen kala:whistle::D
 
vierailija
Onko siellä perunankuoria?
Niistä kuulemma saa 28E/kg joten älä heitä pois.
Eikun ne muunnetaan jossain muualla perunakuiduksi. Siinä voi olla pieni ero. Mutta ei niitä turhan takia ole ennenkään kuorittu. Ajatteles sota-aikanakin - mut perunankuoret saattoi syöttää possuille siihen aikaan, kun ei vielä rehuteollisuus määrännyt kaikkea, mitä saa tehdä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä