Kuiteski nautitNo ei ees oo!
Kuiteski nautitNo ei ees oo!
Ja piuhat poikki sivuleikkurillaÄlä revi. Käytä ruuvimeisseliä.
Kyllä mä nautin muurahaisista pöksyissäni. Vietän usein aikaani istumalla kusiaispesässä.
Pai pai beibeJaha, formula alkaa ihan kohta, joten henkiseksi näkemiin
Eiks siellä pala?viikonlopun menot menty, nyt salaattia ja formuloita.
ihan kun olis aurikolasit vieläki naamalla, olin eilen auringossa koko päivän ja rusketus ei ole menny lasien alle.
auringossa on sanonta siitä kun on ulkona paisteella. ja mä en pala siinä tilanteessa.Eiks siellä pala?
Kuhan yritin vitsiä vääntää, pieleen meni sekinauringosa on sanonta siitä kun on ulkona paisteella. ja mä en pala siinä tilanteessa.
Elä nyt yllytä sitä kiltti, kohta se sen paasaaminen alkaa taas
Ihan oikeesti paula, kantsii nyt heti selvittää missä kaikessa mitä sä käytät on divetymonoksidia ja välittömästi jättää ne ravintoaineet ja tuotteet pois! Oot hengenvaarassa!!!
wokkivihanneksia, kanaa ja salaattia.Spagettia ja jauhelikastiketta.
Spagettia ja jauhelikastiketta.
Kumman luo mä lähden syömään?wokkivihanneksia, kanaa ja salaattia.
Mun luo. Sitä on vielä. Saat samalla mukavaa seuraa.Kumman luo mä lähden syömään?
Mun wokkivihanekset on tosi tosi tosi tulisia Mee softylle, mä syön itte kaiken tänään ja huomenna kun kuitenki jää tähteelleKumman luo mä lähden syömään?
Herttileijaa Minäkö en sitte ois mukavaa seuraa?Mun luo. Sitä on vielä. Saat samalla mukavaa seuraa.
Mä muokkasin viestiä.Herttileijaa Minäkö en sitte ois mukavaa seuraa?
Myöhästä katua kun kakkinakki on jo housussaMä muokkasin viestiä.
Et kai vain ole ahne???Mun wokkivihanekset on tosi tosi tosi tulisia Mee softylle, mä syön itte kaiken tänään ja huomenna kun kuitenki jää tähteelle
EnEt kai vain ole ahne???
Mun mielestä hänen ei tartte tai pidä lopettaa postailujaan mutta esim ei oo kivaa se miten hän kirjottelee Majurille jatkuvasti saattohoidoista, suolettomuudesta tai hänen tyylinsä kirjottaa kaisille välillä tai softylle jne...eikä sekään nyt ihan hirveen mukavaa ollut että hän vihjaili syömishäiriön johtuvan homejuuston syömisestä, eikä edes välitä siitä faktasta etten minä esim syö sellasta juustoa.Niinku mitä varten Paulan pitäis lopettaa hänen posteilut teitin mielestä?
Onko teidän tai mun viestit yhtään viisaampia?