Muutaman suolakeksin napostelin.Onko sulla mitään suolaista syödä?
Muutaman suolakeksin napostelin.Onko sulla mitään suolaista syödä?
Suolaa pitää kanssa syödä tarpeeks jos juo nestettä.Muutaman suolakeksin napostelin.
Juu. Nyt se oksettava olo pikkusen helpottaa mut pää on kipee.Ja mikä harvinaista mulla niin tää on nyt tavallista pääkipua ei migreeniä.Migreeni ihan erilaista.Suolaa pitää kanssa syödä tarpeeks jos juo nestettä.
Kyllä mä vähän muistelen että oot...laita sä hänelle privaa ja sovitte asiat niinku miehet Pikkusen ihan sääliks käy kun tolleen murehit ja mietit Juu en sääli niin paljon, että saisit tissi tai peppukuvaa soriiii
EI mulla oo kaasunaamaria
Just äsken soi tää biisi mun päässä.
awwww sööttiä kun mies yrittää esittää kovanahkasempaa kuin mitä on, kun kuitenkii itket itsesi uneen joka ilta tämän teidän riidan takiaMit vit, ööö, meinasin vaan etten jaksais oikoo aina näitä väärinkäsityksiä ku tämä Asiankannattaja ottaa herneen nekkuunsa asioista jotka ei häntä millään tavalla oikeasti koske
Haastavaa sopia ku miehet, jos ei oo mitään sovittavaa ja mun lisäksi siihen tarvis lisäksi toisen miehen
Mee partsilleSaakeli kun hikeä pukkaa suihkun jälkeen. Eikä voi nakuilla.
Mä käyn siellä vaan tupakilla. Eikä läppäriä voi ottaa sinne.Mee partsille
Miks sinne ei voi mennä muuten?Mä käyn siellä vaan tupakilla. Eikä läppäriä voi ottaa sinne.
Mää kuulun samaan porukkaan.Eikös se sut sinne laittanu että tuskin on pois ottanu,siellähän minäkin olen ja pysyn
Ai oo vai Mitäs sä oot tehny että oot sinne joutunuMää kuulun samaan porukkaan.
Joskus saunaillan jälkeen aamuyöllä esitin asiani ehkä hieman kärkevästi.Ai oo vai Mitäs sä oot tehny että oot sinne joutunu
Sinne voi joutua ihan mistä syystä vaanJoskus saunaillan jälkeen aamuyöllä esitin asiani ehkä hieman kärkevästi.
Eikai sun keinussa ole istuinosassa rakoja...ettei jää kiinniIstuskelin nakuna pihakeinussa äske
Syntiäkin voi tehdä vahingossaSinne voi joutua ihan mistä syystä vaan
On, mutta mulla on patja rakojen päälläEikai sun keinussa ole istuinosassa rakoja...ettei jää kiinni
Täs on pari kerrostaloa vastapäätä. Ei hutsita oleskella siellä.Miks sinne ei voi mennä muuten?
Ei vielä,viikon päästä.Jokos sulla Tinku loma loppuu?
Meet polvilles kaiteen taakse kiikareitten kanssa ihan niinkun siinä hitckockin lehvassa se yks äijä tekiTäs on pari kerrostaloa vastapäätä. Ei hutsita oleskella siellä.
awwww sööttiä kunmies yrittää esittää kovanahkasempaa kuin mitä on, kun kuitenkii itket itsesi uneen joka ilta tämän teidän riidan takia