The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mit vit, ööö, meinasin vaan etten jaksais oikoo aina näitä väärinkäsityksiä ku tämä Asiankannattaja ottaa herneen nekkuunsa asioista jotka ei häntä millään tavalla oikeasti koske :)

Haastavaa sopia ku miehet, jos ei oo mitään sovittavaa ja mun lisäksi siihen tarvis lisäksi toisen miehen :whistle:


Kyllä mä vähän muistelen että oot...laita sä hänelle privaa ja sovitte asiat niinku miehet :) Pikkusen ihan sääliks käy kun tolleen murehit ja mietit:unsure: Juu en sääli niin paljon, että saisit tissi tai peppukuvaa soriiii:rolleyes:


EI mulla oo kaasunaamaria :p
 
Mit vit, ööö, meinasin vaan etten jaksais oikoo aina näitä väärinkäsityksiä ku tämä Asiankannattaja ottaa herneen nekkuunsa asioista jotka ei häntä millään tavalla oikeasti koske :)

Haastavaa sopia ku miehet, jos ei oo mitään sovittavaa ja mun lisäksi siihen tarvis lisäksi toisen miehen :whistle:
awwww sööttiä :love:kun mies yrittää esittää kovanahkasempaa kuin mitä on, kun kuitenkii itket itsesi uneen joka ilta tämän teidän riidan takia:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Korkki kiinni :)
Harvoin mulla lämmöt nousee, mutta nyt tunnen sen nousevan, oliko sitten lämmöistä vai kyrvästä puhe, kyrpä oli vähä niinku jo valmiiksi pystyssä, eli lämmöt on nousemassa :whistle:

Mie oon paskankova jätkä!

awwww sööttiä :love:kunmies yrittää esittää kovanahkasempaa kuin mitä on, kun kuitenkii itket itsesi uneen joka ilta tämän teidän riidan takia:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä