V
vierailija
Vieras
Mulla on vissiin keskimääräistä nätimpi hymy kun oon ihan sillä pärjännyt.
Onhan niitä sokeita katsastusmiehiä. Tarkoitan, etteivät ole nähneet vikoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on vissiin keskimääräistä nätimpi hymy kun oon ihan sillä pärjännyt.
jos pellit kunnossa. järjestys nissan ford mazda. riippuu yksilöstä ja sen hoitohistoriasta. älä ruostekasaan päädy. toyota tai wv parempia vaihtoehtoja, pellit pitää niissäkin olla ruostettomia. ota joku kaveri mukaan joka tietää autoista jotakin ja käy koeajamassa mahdolliset ostokohteet ensin. tuon hintaluokan autoissa aina jotakin laitettavaa. tai vie autotohtorin tarkastukseen ennen ostopäätöstä
Onhan niitä sokeita katsastusmiehiä. Tarkoitan, etteivät ole nähneet vikoja.
Pieni budjetti rajottaa valikoimaa.
Kyllähän sitä mielummin toyotan ottaisin jos varaa olisi. Tuo Nissani alkaa tuntua nyt fiksuimmalta vaihtoehdolta näistä halvoista autoista kun Mondeot on tosi vanhoja mitä tähän rahaan saa.
vielä lisäisin tuohon aloitukseeni, nissan voi olla kestävä, kuten kaikki huolletut autot, jos et tiedä autoista mitään ja et saa kaveriksi jotakin niistä tietävää ota tuo autotohtori avuksi, voi helposti maksaa itsensä takaisin. oman tyttären(opiskelee toispuolella suomea) käskin viedä autokandidaatin(1000€ budjettipirssi) sinne....ei ostettu. 2 kokelas kelpasPieni budjetti rajottaa valikoimaa.
Kyllähän sitä mielummin toyotan ottaisin jos varaa olisi. Tuo Nissani alkaa tuntua nyt fiksuimmalta vaihtoehdolta näistä halvoista autoista kun Mondeot on tosi vanhoja mitä tähän rahaan saa.
No hyvä, että Nissanit ovat parantuneetEi ole kolea pakkasilla. Ei mukavin ajaa kaupungissa, mutta tasaista menee hyvin. Huollot ei maksa paljoa. Jarrut ongelmalliset, mutta halvat huoltaa.
Kun ostaa autoa max 2000,- budjetilla niin siinä on ihan turha kattoa merkkiä tai mallia. Vehje on kumminkin toistakymmentä vuotta vanha.
Siin kandee kattoa, että vehje on kooltaan sopiva, tuoreeltaan leimattu, kahdet ajokelpoiset renkaat ja mielellään huoltojakin tehty.
Apua! Mistä minä tunnistan tuon mallin? Vain yhdessä ilmotuksessa olen nähnyt mainittavan tuon...P11 Primerat ovat ihan hyviä, mutta älä koske P12-malleihin.
Paljonko ajettu? Ja tosiaan kahdet renkaat ois hyvä olla olemassa2007 vuoden primeraa lähden kahtomaan, eihän tuo ole kun 10v vanha![]()
Aika paljon on sillä ajettu, n.280 000km. Mut kahdet hyvät renkaat olisi siihen.Paljonko ajettu? Ja tosiaan kahdet renkaat ois hyvä olla olemassa
lapua tai sako haulikkoon vihtavuoriJos meinaa apua lintua päähän, niin onko Winchester, Remington vai Rottweil paras panosmerkki? Jos siis Miragella on ampunut ja haluais vaihtaa merkkiä?
Mun Winchesterissä pelaa parhaiten Rottweilin panokset.Jos meinaa apua lintua päähän, niin onko Winchester, Remington vai Rottweil paras panosmerkki? Jos siis Miragella on ampunut ja haluais vaihtaa merkkiä?