Sinnekö kaikki nyt ovat menneetHyvä reitti houkutteli ja olenpa kauas eksynyt fillarilenkilläni. Nyt huilaan ja vesipullokin tyhjä semmoisessa paikassa kuin Keinukallio, Keravan lähellä. Rinteessä oli houkuttelevat portaat ja niitä lähdin loikkimaan ylös. Ne ei loppuneet millään. Nyt istun huipulla ja ihmettenen oliko niitä portaita 200 vai 700. Ihan kamalasti kuitenkin. Alas pitäisi vielä yrittää ja kotiinkin ennen pimeää. Jotain 30 kilsaa kai.
Ei löydy monta---että tykkään Ave Mariasta
Tosin mielummin kotimaisen laulajan laulamana
Missä Softy
En ollut risteilyllä. Siitä on melkein vuosi kun viimeksi kävin.Nyt muistankin, et tykkää käydä laivoilla. Epek ei ainakaan ole jättänyt tätä näkemättä
Mä taas löysin jonkun ihme sekopäisen sarjan missä autot toimi ihmisverellä Ihan sekava sarja, kannibaaleja ym..MUTTA ne autot siinä sarjassa on kyllä ihanOlipa uni. Olin voittanut veikkauksessa. Mulla oli joku helvetin kallis makee auto.
Muusta tapahtumasta en kerro.
Juu, ollut jo aikaa sitten, mutta miksi nuo pilvet niin uhkaa?Päivä jo
Kiva..Mä taas löysin jonkun ihme sekopäisen sarjan missä autot toimi ihmisverellä Ihan sekava sarja, kannibaaleja ym..MUTTA ne autot siinä sarjassa on kyllä ihan
Niin ja siis toi sarja on oikeesti olemassa eikä vaan missään villeissä unissaKiva..
Sanoja etsin.Ei helvetti. Riittää jo ave maria videot. Me löydetään halutessamme ne youtubesta.