V
vierailija
Vieras
Musti oli vanha jo silloin kun mä olin intissä.
Entäs sitten?
Mä olen edelleen erittäin pätevä ryhmän- tai joukkueenjohtaja oli ase mikä tahansa.
MItes noi ydinohjukset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Musti oli vanha jo silloin kun mä olin intissä.
Entäs sitten?
Mä olen edelleen erittäin pätevä ryhmän- tai joukkueenjohtaja oli ase mikä tahansa.
No ne on harvassa kun punavihreän aatemaailman omaavia ei paljon työelämässä näy.Työhönotossa ei saa kysellä armeijan käyntiä tai käymättömyyttä.
On paljon sellaisia työhönottajia joiden aatemailma on punavihreä, silloin intin käymättömyys on iso PLUSSA
Ei ihan noinkaan. Kyllä Suomessa saa todellisista syistä helposti vapautuksen armeijasta, eikä kalustokaan mistään II-maailmansodasta enää ole.Suomalainen maanpuolustusajattelu on aivan nurinkurista. Muualla maailmassa huolehditaan siitä, että armeijalla on hyvät ja modernit aseet ja varusteet. Suomessa taas tärkeää on se, että joka ukko on rivissä, aseista viis.
Nyt ikää 24 ja 2 kertaa saanut jo lykkäystä opiskelujen erusteella. Nyt opinnot pulkassa ja taas tuli armeijalta postia jonka mukaan pitää mennä tarkastettavaksi jossa määräävät palveluspaika.
POIKA EI MENE SIVARIKSI. POIKA EI MENE VANKILAAN. POIKA EI MENE ARMEIJAAN.
Poika ei halua mennä mihinkään noista. Mikä pakko se armija muka on nykyisin käydä. Suomi on euroopan ainoa maa jossa armeija on jokokäytävä, mentävä sivarksi tai totaalina vankilaan.
Miten pojalle " hullun paperit"?
Nyt ikää 24 ja 2 kertaa saanut jo lykkäystä opiskelujen erusteella. Nyt opinnot pulkassa ja taas tuli armeijalta postia jonka mukaan pitää mennä tarkastettavaksi jossa määräävät palveluspaika.
Poika ei halua mennä mihinkään noista. Mikä pakko se armija muka on nykyisin käydä. Suomi on euroopan ainoa maa jossa armeija on jokokäytävä, mentävä sivarksi tai totaalina vankilaan.
Onnistuisko nimenmuutos?
Tehkää teidän Aleksi-Wilhelmistä, Henni-Wilhelmiina?
Munia sillä teidän pojalla ei ole muutenkaan, joten asia hoituu ihan paperilla.
Tai voisitko sinä käydä intin pojan puolesta?
Sehän selittääkin kaiken.Poikani on insinööri!
On se komiaaEt sä ole enää mitään, koska mustit on romutettu.
Mä kävin intin -87.
---Moni kävi intin ihan iloisena koska sai ajokorttiin lisää kirjaimia joihin ei siviilissä olisi ollut varaa.
---Itteä vitutti lähinnä se, että sen 11 kk olis voinu tienata.
Mut toisaalta valtio piti huolen siitä, että kämppä pysyy ja työpaikka pysyy niin en mä oikeastaan menettänyt mitään.
Eikai se niihin aio törmätä?MItes noi ydinohjukset?
https://www.tamperelainen.fi/artikk...-syyttaja-vaatii-sotilaalle-erityisen-ankaraaMusti oli vanha jo silloin kun mä olin intissä.
Entäs sitten?
Luuletko ihan vakavissasi että suomella on minkään näköistä mahdollisuutta puolustautua jos venäjä päättäisi hyökätä? Luulisi armeijan käyneen lampaan tietävän paremmin, vai uskotteliko ne sotahullut siellä että meillä on vitun hienot ja vedenpitävät suunnitelmat sen varalle? Ei todennäköisesti menisi päivääkään kun venäjä olisi vallannut kaikki suomen tärkeimmät tukikohdat. Ja töissäkäyvästä veroja maksavasta vellihoususta on kyllä kaikinpuolin enemmän hyötyä yhteiskunnalle kuin armeijassa suuhun nussitusta maalitaulusta.Jos poika on insinööri eikä osaa laskea, että asevelvollisuusarmeija on kustannustehokkain tapa pitää puolustusvalmiutta Venäjän naapurina voi hänet suoraan ainakin puolihulluksi (ja ammattitaidottomaksi) julistaa. Kuten äidinkin
Jos kyse on äärimmäisyyteen viedystä itsekkyydestä, kehotan maksamaan ensialkuun tuon koulutuksen takaisin. Miksi yhteiskunta tarjoaisi edut sille, joka haluaa loisia laivarottana muiden kustannuksella.