The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mekot ja hamoset on kivat ja kätevät:)..kun vaan sitten osais ja ymmärtäis ja muistais niitten kans olla hiukan...tai että siis..tajuais että mekkoshamosissa ei oikeesti sitä haarusosaa olekaan:barefoot:..että viipottais vähemmän ilmavasti ympäristöäkin ajatellen:notworthy:...
Niih,olla hmm varovainen,eikä kattinen nostele tai viipota pitkin kyliä sellasta vauhtia helmat korvissa :rolleyes::whistle:
 
Nyt olo tuntuu siltä, että unilaatikko on todella hyvä idea.
Koko viikko on menny niin vähillä unilla, että nukun vuorokauden putkeen jos saan.
Jos ei remppamiehet herätä...
Keskiviikkona, torstaina ja perjantaina ei tapahtunut mitään.
Mut tänään 07 - 18 kuului perkeleellistä pauketta.
Jos toi jatkuu huomenna niin joku lentää telineeltä alas enkä se ole minä.
 
Nyt olo tuntuu siltä, että unilaatikko on todella hyvä idea.
Koko viikko on menny niin vähillä unilla, että nukun vuorokauden putkeen jos saan.
Jos ei remppamiehet herätä...
Keskiviikkona, torstaina ja perjantaina ei tapahtunut mitään.
Mut tänään 07 - 18 kuului perkeleellistä pauketta.
Jos toi jatkuu huomenna niin joku lentää telineeltä alas enkä se ole minä.
Onpa paska homma jos viikonloputkin paukuttavat. Olisi edes sillon tauko.
 
...ja senkö jälkeen sulla loppu mekkosen käyttö:unsure:...? Ja siis kenellä oli housut jalassa:barefoot:?..ja jos sillä namusetäkällä oli housut jalassa niin kulkiko se sitten pussit käsissä ja mitenkäkö kun kerta...:notworthy:....ihanpihallaoonnytkyllä...
Ei mun käsitys siihen tapaukseen liity mitenkään, vaan ihan maalaisjärjen käyttöön. Kyllä sitä välillä täytyy ihmetellä mitä joittenkin naisten päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään. :cool:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä