Käytä mitä termejä haluat, mutta ei kannata ihmetellä jos joku pitää niitä vähän namusetämäisinä tänä päivänä.40- luvulla mä olisin ollut rintamalla ja sinä kotirintamalla eikä kummallakaan olis ollut kivaa.
50- luvulla mä olisin kuunnellut enemmän rokkia kuin lapsemme
60- luvulla keksittiin ehkäisypilleri joka viimeistään erotti seksin ja avioliiton
70- luvun vaatteisiin mä en suostu pukeutumaan
80- luvulla keksittiin musiikki jota en jaksa kuunnella
Ei mua kaivata menneinä eikä tulevina vuosikymmeninä.
Jos joku mua luulee namusedäksi niin siinähän luulee.Käytä mitä termejä haluat, mutta ei kannata ihmetellä jos joku pitää niitä vähän namusetämäisinä tänä päivänä.
Kiitos. Itseni takia haluan laihtua. Se onnistuu kun alan harrastamaan liikuntaa.
Jaa, sitten sitä vasta pörrääkin miehiä ympärillä. Nytkin jo ihan tarpeeksi.
Kiitos. Itseni takia haluan laihtua. Se onnistuu kun alan harrastamaan liikuntaa.
Jaa, sitten sitä vasta pörrääkin miehiä ympärillä. Nytkin jo ihan tarpeeksi.
kebab salaatilla.Minkä kebabin ottaisin?
RullaMinkä kebabin ottaisin?
RanskalaisillaMinkä kebabin ottaisin?
Minkä kebabin ottaisin?
iskender tuplalihalla on ainoa oikeaMinkä kebabin ottaisin?
kebab salaatilla.
Rulla
Ranskalaisilla
Lihakeitto oli äskön ja jälkkärisi persikkasmoothie, nuorin tyttö halusi semmosta. Nyt on persikkakuutiot pakastimessa jäätymässäMakkaraa ja olutta.
*kehrää korvanjuuressa* Kebab salaatilla tai väännän sua pall...hmmHieman on hajontaa
Valinta on vaikea, grrr
Saattaapi vaan tykätä siitä.*kehrää korvanjuuressa* Kebab salaatilla tai väännän sua pall...hmm
Olispa makkaraa.Makkaraa ja olutta.
Tarkotin vaikutelmaa sellasesta miehestä joka suhtautuu naisiin vähän alentuvasti, ei tarvitse olla namusetä. Toiset taas voivat pitää suurena kohteliaisuutena.Jos joku mua luulee namusedäksi niin siinähän luulee.
Väärät luulot ei o mun vikani.