katson ja näkyy normaalisti.Vaikka kukaan niitä ei koskaan katsokaan, niin näkyykö ne ihan normaalina kuin muillakin, ettei linkkeinä?
katson ja näkyy normaalisti.Vaikka kukaan niitä ei koskaan katsokaan, niin näkyykö ne ihan normaalina kuin muillakin, ettei linkkeinä?
Nyt näkyy.Näkyykö normikuva?
Asiallisenako?Enää mä ainakaan ole
Näkyy, hienot tissitNäkyykö normikuva?
Minen oo syyllinen nyt tähän levottomuuteen yhtään! Oon ollu nyt niin kiltisti tänään ja eilen sekä myöskin aina!!!!
Liikkuvat ei vissiin sitten kaikille näy mutta liikkumattomat näkyy.Nyt näkyy.
Seura tekee kaltaisekseen(ellun syy ellun syy,ellu on pervå pervå pervå).*ufopääkkönen*
Was??!! Ixkyyzmii??
.....
.....
ei jummartaa...koko maailma mua vastaan...miksi oi miksi*vaipuu sanattomana ja ymmyrkäisenä villasukkiensa kanssa myttyseksi maahan*
ei, oon nykyään täysin raitis.Hyvä. Käytätkö chromea?
Ootko pöhnässä? Menny kaikki asia ohi kun olen meltonnu kuvien kanssa kuin mielipuoli.... joka tietysti olenkin,,Enkä etes oo missään flänäkänissä!!!
No ehkä sitten parempi niin jos ei vielä kuitenkaan ihan täysin sovi elämäntilanteeseen.Ei tänä vuonna pikkuista. Täs on vähän ajatuksia elämän suhteen. vuoden päästä ois parempi aika.
Kuka Kalle ja Kuka Esko? Aksun tiiän mutta entä noi muut?Seura tekee kaltaisekseen(kallen syy Eskon syy,Aksu on pervå pervå pervå).
Oli ihan pakko hiukan korjata tuota kun ehän tommonen kärpäsenkikkareisenmininen teksti nyt minnekään nävySeura tekee kaltaisekseen(ellun syy ellun syy,ellu on pervå pervå pervå).
Ihanhan hän on nakit silmillä ja tilu lilu lei koko nainenOotko pöhnässä? Menny kaikki asia ohi kun olen meltonnu kuvien kanssa kuin mielipuoli.... joka tietysti olenkin,,
Hyvänen aika, ei uskoisi freezestä.Ihanhan hän on nakit silmillä ja tilu lilu lei koko nainen
En!Ootko pöhnässä? Menny kaikki asia ohi kun olen meltonnu kuvien kanssa kuin mielipuoli.... joka tietysti olenkin,,
ei, oon nykyään täysin raitis.
selaimena se on kyllä.
No ei niin, konttas villasukka kasan yli palstallekin äsken....ihan holtiton nainen
Hyvänen aika, ei uskoisi freezestä.
Kalle on sun vasen ja esko on sun oikea 71551...en kyllä tajua miks oot ne nimenny noinKuka Kalle ja Kuka Esko? Aksun tiiän mutta entä noi muut?
Itelläs on nakit ja hookooblöökit sun muut metwurstit tursuamassa suupielistäs ja ihan maggararasvahönöissäIhanhan hän on nakit silmillä ja tilu lilu lei koko nainen
No tuosta ei voi oikein tykätä.vtun vesisade esti moottoripyöräilyn heti kun oli lähdössä.
Hyvänen aika, ei uskoisi freezestä.