Kerro sitten mikä äläkä vain voivottele.Tässä on nyt jokin muu kyseessä.
Meilahdessa paistelee aurinko, pilvee alan tässä polttelemaan hoitsujen kanssa.
Höh, olivat sit hukanneet tän aamun verikokeet, joten huomena uudestaan verikokeet ja niiden valmistuttua tohtorit päättää, että lähenkö huomena kotii
http://karpatiat.net/laakkeiden-yhteisvaikutuksetKroonista siirrännäisen vajaatoimintaa tai hyljintää
En kerro täällä mun yksityisasiaa.Kerro sitten mikä äläkä vain voivottele.
Sitten ei kannata sanoa mitään jos ei voi kertoa.En kerro täällä mun yksityisasiaa.
Moikka ( vilkuttaa )Se on heipat. Poistun vähäksi aikaa.
Eipä kenenkään tarvia täällä sanoa mitään,mitä ei halua jakaa muiden kanssa eikä kertoa yksityisasioita sen enempää.Sitten ei kannata sanoa mitään jos ei voi kertoa.
Miksi sie oot hereillä ennen aurinkoa ?Itäinen taivas rusottaa, taitaa aurinko nousta tänäkin päivänä.
Arvasin että sanot noin. Et sinäkään sanoisi sitä täällä.Sitten ei kannata sanoa mitään jos ei voi kertoa.
Eikö mitään valoa näy tuohon ongelmaan ?Arvasin että sanot noin. Et sinäkään sanoisi sitä täällä.
Anteeksi kun purkaan pahaa oloa täällä.
Ei nävy.Eikö mitään valoa näy tuohon ongelmaan ?
Neljältä ylös.Miksi sie oot hereillä ennen aurinkoa ?
Vai pilluisaa.. Täällä saisi olla munaisaa.Pilluisaa perjantaita vaan kaikille
Tiijäkkö mitä, mulle se kuuluis, että vittumaista perjantaita, en saa pillua enää.Pilluisaa perjantaita vaan kaikille
Vaan elä luovu toivosta. Elämä voi kuitenkin joskus yllättää myös hyvässä.Ei nävy.
Neljältä ylös.
Kai se on vanha tapa.
Eikö siellä kukkaan anna? Et ole pahan näköinen.Tiijäkkö mitä, mulle se kuuluis, että vittumaista perjantaita, en saa pillua enää.
Liian vanha ja pahan näkönen