The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mussa on nyt joku tosi tositositosi paha valuvikatushapatus:barefoot::notworthy:...

Ei päivääkään.
Siis yhen yhtäkään.
Ilman.
:notworthy:



Yks sana.
Potenssiin.....aivanliianmontakertaa:cautious:

Kutipatti.





@!*@#!*#/%%!**%%!*%%*@*tarviikositähittosoikoonollamunkimpussaihanjokapäiväjapurrajokapaikkaihantärviöllepatituksille!!!!:mad::notworthy:
 
..mussa on nyt joku tosi tositositosi paha valuvikatushapatus:barefoot::notworthy:...

Ei päivääkään.
Siis yhen yhtäkään.
Ilman.
:notworthy:



Yks sana.
Potenssiin.....aivanliianmontakertaa:cautious:

Kutipatti.





@!*@#!*#/%%!**%%!*%%*@*tarviikositähittosoikoonollamunkimpussaihanjokapäiväjapurrajokapaikkaihantärviöllepatituksille!!!!:mad::notworthy:
Onne minunkin kimpussa *lohduttaa* kihnutin pohkeita lenkkaria vasten tänään cittarissa ihan hirmu tohinalla kun tuntui järki menevän sen kutinan takia....i feel so much you sistah so much :unsure:
 
..mussa on nyt joku tosi tositositosi paha valuvikatushapatus:barefoot::notworthy:...

Ei päivääkään.
Siis yhen yhtäkään.
Ilman.
:notworthy:



Yks sana.
Potenssiin.....aivanliianmontakertaa:cautious:

Kutipatti.





@!*@#!*#/%%!**%%!*%%*@*tarviikositähittosoikoonollamunkimpussaihanjokapäiväjapurrajokapaikkaihantärviöllepatituksille!!!!:mad::notworthy:
Sä oot niin ihana & tuoksut hyvälle,kun ötökätkin tykkää ja on kimpussa :D
 
Onne minunkin kimpussa *lohduttaa* kihnutin pohkeita lenkkaria vasten tänään cittarissa ihan hirmu tohinalla kun tuntui järki menevän sen kutinan takia....i feel so much you sistah so much :unsure:
Ei tossa nyt oo mitään tolokunhäivääkään:unsure:...mun kaula ja niska on syöty ihan...no ihan....pateille:cautious:..!!!!

:barefoot:...meinaako ne että mä oon niitten....inisijöitten ruokala?!

...haihdun kohta kirjaimellisesti ilmaan...tai sitten tärväännyn patitukseen:notworthy:...
 
Ei tossa nyt oo mitään tolokunhäivääkään:unsure:...mun kaula ja niska on syöty ihan...no ihan....pateille:cautious:..!!!!

:barefoot:...meinaako ne että mä oon niitten....inisijöitten ruokala?!

...haihdun kohta kirjaimellisesti ilmaan...tai sitten tärväännyn patitukseen:notworthy:...
Oho, onneks mua imetään vaan jaloista ja takapuolesta...ois ihan hirveetä jos koko pää ois yhtä pahkuraa :eek:
 
.
:cautious:
..en mä tässä hepuleissani ehtiny vielä mitään mainita kutipateista selässä ja pakaroissa...

Itikat sais kuolla sukupuuttoon. Justnytheti. Oikeestaan jo eilen.
Eihhh ensiks meinasin että joooh mutt sitten muistin lepakot jotka kuolis sen jälkeen sukupuuttoon ja mites sitten suut pannaan häh mitä täh? Pannaanko näin :) vai näin :(? Niiiiiiiii mietiPPÄ kuule hetki :cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä