Softy
Olutta, spagettia ja kastiketta.mitä sulla on jääkaapissa, joku siellä huutaa sun nimeä.
Olutta, spagettia ja kastiketta.mitä sulla on jääkaapissa, joku siellä huutaa sun nimeä.
Tuskimpa Softylla samanlaisia ääniä kuuluu kuin teillä
Hetkinen mitä mä tälle nauran, täällä mitään ääniä kuulu
Sullon siellä haamuNyt ei ole ilmaa vatsassa. Ääni kuului eteisen ja keittiön suunnalta.
En osaa selittää. Et kai ole mun jääkaapilla?Sullon siellä haamu
Millanen se rasahdus oikein on?
En, en tietääkseniEn osaa selittää. Et kai ole mun jääkaapilla?
*juoksee keittiöön*En, en tietääkseni
Kyllä sun kannattais mennä tarkistamaan, tiiä vaikka siellä ois kaks kaverusta...toisella sairaalavermeet päällä ja toiselta puuttuu pää.
Juokse nyt hyvä nainen ja nopeesti sinne keittiöön!!
Niin, sepä tässä onki...sitä on vaan surullinen ihan siitä toisestakin kotkasta myös mutta tää oli todella osuva kirjotus..kiitos <3Ai nii.
Ellulle mä sanoisin, että noihin ihmissuhdetunnejuttuihin pätee erittäin hyvin vanha sananlasku:
Voi kotka lentää matalalla vaan ei kana koskaan korkealla.
Tarkoittaapi sitä, että kotka voi olla siipirikkona maassa mutta voi hitto vie se kyllä tietää miltä lentäminen tuntuu. Kana ei.
Ja voi pojat miltä se tuntuukaan. Sitä fiilistä ei kanat koskaan pääse kokemaan. Juu, voi tippua tai tulla ammutuksi alas, mutta se on silti kaikkien riskien arvoista.
Lentopelkoinen kotka taas ei ole kanaa kummempi.
Jonain päivänä minä vielä lennän, kunhan siivet taas kantaa.
Niin lennät sinäkin. Koska tiedän, että et ole kana.
Totta kaiTuliskohan toi hoitsu pesee mut jos kauniisti pyytäsin
Oliks ne siellä?*juoksee keittiöön*
Tokasi vain, että pese itte ittesTotta kai
Meillä on kansMmmm mäpä ostin sellasen kätsän selänpesimen tokmannilta ja siis ihan tosi hyvä ostos olikin
Tokasi vain, että pese itte ittes
Joo, ei hoitsut nykyään paapo ketään jos pystyy itse liikkumaan.Tokasi vain, että pese itte ittes
mörkö tai haamu asustaa sun luonaMiksi täällä kuuluu ääniä kun olen yksin kotona.
NiinpäJoo, ei hoitsut nykyään paapo ketään jos pystyy itse liikkumaan.
Niin kai.mörkö tai haamu asustaa sun luona
Oliks sun lapsuudessa mäkkärii?
Äkkiäkös sitä kolauttaa kätensä kaiteeseen ja murtaa pari sormeaan.Joo, ei hoitsut nykyään paapo ketään jos pystyy itse liikkumaan.
No häh nyt ...miten mäkkäri nyt juolahti mielees tuosta viisusta...Oliks sun lapsuudessa mäkkärii?