Ku telkkarista tuli se mainosNo häh nyt ...miten mäkkäri nyt juolahti mielees tuosta viisusta...
Ku telkkarista tuli se mainosNo häh nyt ...miten mäkkäri nyt juolahti mielees tuosta viisusta...
en siis ollu paikalla, todisteet lukee tuossa.Keittiössä oli 3 vierasta. 2 kittas olutta ja 1 söi spagettia.
No häh nyt ...miten mäkkäri nyt juolahti mielees tuosta viisusta...
Mä luin tämän kolme kertaa ja vaikka tiesin mitä tässä luki niin jotenkin aina silti luin ihan väärin niin väärin että....taisin vähän nauraa hekotellakin joka kerralla....Joo, ei hoitsut nykyään paapo ketään jos pystyy itse liikkumaan.
Onne minunkin kimpussa *lohduttaa* kihnutin pohkeita lenkkaria vasten tänään cittarissa ihan hirmu tohinalla kun tuntui järki menevän sen kutinan takia....i feel so much you sistah so much..mussa on nyt joku tosi tositositosi paha valuvikatushapatus...
Ei päivääkään.
Siis yhen yhtäkään.
Ilman.
Yks sana.
Potenssiin.....aivanliianmontakertaa
Kutipatti.
@!*@#!*#/%%!**%%!*%%*@*tarviikositähittosoikoonollamunkimpussaihanjokapäiväjapurrajokapaikkaihantärviöllepatituksille!!!!
.
Mä luin tämän kolme kertaa ja vaikka tiesin mitä tässä luki niin jotenkin aina silti luin ihan väärin niin väärin että....taisin vähän nauraa hekotellakin joka kerralla....
AhaKu telkkarista tuli se mainos
Sä oot niin ihana & tuoksut hyvälle,kun ötökätkin tykkää ja on kimpussa..mussa on nyt joku tosi tositositosi paha valuvikatushapatus...
Ei päivääkään.
Siis yhen yhtäkään.
Ilman.
Yks sana.
Potenssiin.....aivanliianmontakertaa
Kutipatti.
@!*@#!*#/%%!**%%!*%%*@*tarviikositähittosoikoonollamunkimpussaihanjokapäiväjapurrajokapaikkaihantärviöllepatituksille!!!!
Kisu ja mä ollaan molemmat O verisiä, haistaakohan hyttyset sitten eri verimerkit?Sä oot niin ihana & tuoksut hyvälle,kun ötökätkin tykkää ja on kimpussa
Nii nii on vaan narisevia haamuja ja omituisia vieraita jotka syö sun jääkaapin tyhjäksEi ole ötököitä. Lälläspyy..
Ei tossa nyt oo mitään tolokunhäivääkään...mun kaula ja niska on syöty ihan...no ihan....pateille..!!!!Onne minunkin kimpussa *lohduttaa* kihnutin pohkeita lenkkaria vasten tänään cittarissa ihan hirmu tohinalla kun tuntui järki menevän sen kutinan takia....i feel so much you sistah so much
No oujee...Sä oot niin ihana & tuoksut hyvälle,kun ötökätkin tykkää ja on kimpussa
Oho, onneks mua imetään vaan jaloista ja takapuolesta...ois ihan hirveetä jos koko pää ois yhtä pahkuraaEi tossa nyt oo mitään tolokunhäivääkään...mun kaula ja niska on syöty ihan...no ihan....pateille..!!!!
...meinaako ne että mä oon niitten....inisijöitten ruokala?!
...haihdun kohta kirjaimellisesti ilmaan...tai sitten tärväännyn patitukseen...
Ei ole ötököitä. Lälläspyy..
Mä en pelkää haamuja, päinvastoin. Kiva kun edes joku käy kylässä.Nii nii on vaan narisevia haamuja ja omituisia vieraita jotka syö sun jääkaapin tyhjäks
Tämä selittääkin sen miksi minua ei itikat ole juurikaan vaivanneet...Sä oot niin ihana & tuoksut hyvälle,kun ötökätkin tykkää ja on kimpussa
Oho, onneks mua imetään vaan jaloista ja takapuolesta...ois ihan hirveetä jos koko pää ois yhtä pahkuraa
Eihhh ensiks meinasin että joooh mutt sitten muistin lepakot jotka kuolis sen jälkeen sukupuuttoon ja mites sitten suut pannaan häh mitä täh? Pannaanko näin vai näin ? Niiiiiiiii mietiPPÄ kuule hetki
..en mä tässä hepuleissani ehtiny vielä mitään mainita kutipateista selässä ja pakaroissa...
Itikat sais kuolla sukupuuttoon. Justnytheti. Oikeestaan jo eilen.
LaitaLaitanko pikkuhousuistani kuvaa?