The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sataa vettä. Taas.(keltaset kumpparit on ihunat:love:)
Ja ihan nopeesti aurinko kurkkasee kuin ilmottaakseen että oon mä täällä...:unsure: ja aamulla taas tuoksui syksy...


Missä se kesä on:barefoot:?

Ja moikat sulle :)...sekä halurutistukset jos sen tarpeessa oot*halaaruttaa*...itellä ainakin on vajausta ja muutakin...melankoliamättäitä:barefoot::oops:....
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Sataa vettä. Taas.(keltaset kumpparit on ihunat:love:)
Ja ihan nopeesti aurinko kurkkasee kuin ilmottaakseen että oon mä täällä...:unsure: ja aamulla taas tuoksui syksy...


Missä se kesä on:barefoot:?

Ja moikat sulle :)...sekä halurutistukset jos sen tarpeessa oot*halaaruttaa*...itellä ainakin on vajausta ja muutakin...melankoliamättäitä:barefoot::oops:....
No niin koilisee täälläkin melankoliamättäät niin että rutina käy:notworthy::oops:
 
Mä peruutin kesän. :cautious:
Siis...mitäkähähtäsänytmenitekemähän???!!!*ufopääkkönen*

Miks ihmeessäkummassa:unsure:? En mie tattteis kun auringonpaisetta pikkusesti, ei tartteis läkähdyshellettä tulla vaan semmosta...ihunan kesäistä:love:, tietsä...


Aurinkoo, pilvenhattaroita, kesätuulta :love:....nyt menet ja hetijustiinsa perut koko perumishöpötykses:cautious:*polkee jalkaa*!
 
Siis...mitäkähähtäsänytmenitekemähän???!!!*ufopääkkönen*

Miks ihmeessäkummassa:unsure:? En mie tattteis kun auringonpaisetta pikkusesti, ei tartteis läkähdyshellettä tulla vaan semmosta...ihunan kesäistä:love:, tietsä...


Aurinkoo, pilvenhattaroita, kesätuulta :love:....nyt menet ja hetijustiinsa perut koko perumishöpötykses:cautious:*polkee jalkaa*!
Yks kirjotti väärin:LOL::LOL::barefoot:

Mikä se on se auringonpaise?:barefoot::unsure:
 
No niin koilisee täälläkin melankoliamättäät niin että rutina käy:notworthy::oops:
Puishuonous:(, en tyksi...*halaaruttaan*...ooksää etes nukkunu ollenkaan siellä rutinoittes keskellä?

..mutta kait siinä/tässä olossa pitää nyt vaan tovi olla että hoksaa/ymmärtää taas elonsa kauneuden ja sen että asiat on kuiteski just fine:)...tai jotan mussunmussunsössönsössöä:notworthy:...
 
Yks kirjotti väärin:LOL::LOL::barefoot:

Mikä se on se auringonpaise?:barefoot::unsure:
Kait sitä nyt väärinkin kirjottaa kun yks perunu koko kesäihanuuden...ei silloin hätäpäissään pystykykenemään oikeinkirjotukseen!

Auringonpaise on semmonen tsydeemi että se oikein tursuilee sitä ihunaa lämpöä ja energiaa ja sitten eräänä kauniina päivänä tapahtuu jumalaisen ihunallinen auringonpaiseenpurkautuminen ja kaikki peittyy kultaiseen lämpöön ja iloon ja riemuun ja kesätykseen:love:...
 
Viimeksi muokattu:
Puishuonous:(, en tyksi...*halaaruttaan*...ooksää etes nukkunu ollenkaan siellä rutinoittes keskellä?

..mutta kait siinä/tässä olossa pitää nyt vaan tovi olla että hoksaa/ymmärtää taas elonsa kauneuden ja sen että asiat on kuiteski just fine:)...tai jotan mussunmussunsössönsössöä:notworthy:...
Pari tuntia nukuin ja heräsin klo 5 omaan itkuuni, en ees muistanut mitä unta näin, oli vaan hirveen surullinen olo:notworthy:
 
Kait sitä nyt väärinkin kirjottaa kun yks perunu koko kesäihanuuden...ei silloin hätäpäissään pystykykenemään oikeinkirjotukseen!

Auringonpaise on semmonen tsydeemi että se oikein tursuiler sitä ihunaa lämpöä ja energiaa ja sitten eräänä kauniina päivänä tapahtuu jumalaisen ihunallinen auringonpaiseenpurkautuminen ja kaikki peittyy kultaiseen lämpöön ja iloon ja riemuun ja kesätykseen:love:...
ai kaikki peittyy vähän niinkö kultasuihkun alle? Siis niinku goldenshower??:eek:o_O
 
Softy
Siis...mitäkähähtäsänytmenitekemähän???!!!*ufopääkkönen*

Miks ihmeessäkummassa:unsure:? En mie tattteis kun auringonpaisetta pikkusesti, ei tartteis läkähdyshellettä tulla vaan semmosta...ihunan kesäistä:love:, tietsä...


Aurinkoo, pilvenhattaroita, kesätuulta :love:....nyt menet ja hetijustiinsa perut koko perumishöpötykses:cautious:*polkee jalkaa*!
Olen äkäisellä tuulella. :oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä