Miten toi kuulostaa ihan siltä kun sull ois siellä joku seksilelu jolla leikit?
Shhhh.... ei kerrota kaikille!
Miten toi kuulostaa ihan siltä kun sull ois siellä joku seksilelu jolla leikit?
Hmmm . Syömättömyys ruokkii syömättömyyttä . Käythän juttelemassa asiasta tohtorille jos ei ala maistua. Kukaan ei voi elää kahvilla ja parilla haukulla salaattia. Ja saarnaan siksi, että olet .ai tänään? siis ton salaatin lisäksi? Kahvia
Täällä on vissiin heinäkuussa supistettu tuota tk:n toimintaa. Päivystys toimii & kai jotkut erikoispoliosastot.Hyvä vaan että menet näyttämään, mä menisin jo heti huomenna, ettei tartte epätietoisuudessa kärvistellä ... Sittenpä on puis mielestä ja kenties kintustakin
Mä tiedän
..olkoon hajatelmat vaikka mimmoset töhnövikavibraattoiset niin syyvä pitää kuitenki...ei se elo aina helppoo oo, mie tiiän*halaaruttaan*...
Käyhän näyttämäsä..varmasti kaikki on hyvin mutta saisit mielenrauhan *halittaa*Huoh,pitäis kai ottaa ihteensä niskasta kiinni ja elokuussa käydä näyttämässä tk:sa tuota jalassa olevaa luomea.
Tuntuu että se on pikku hiljaa kasvanut ja siin on tumma piste keskellä,ruskea muuten. Onha se varmaan vaaraton,mutta vähän jyskyttää pelko takaraivossa,että jos kuitenkin.
Mä tiiän että sä tiiät että mä tiiän että sä...*ufopääkkönen*Mä tiedän
Kyllä sen surinan tais jo kuule kaikki kuulla*sopottaa tohkeissaan aksun korvaan*
Shhhh.... ei kerrota kaikille!
Niin mäkin tiiän että sä tiiät että mä niiiin tiiän että arvaas mitä? Säkin tiiät!Mä tiiän että sä tiiät että mä tiiän että sä...*ufopääkkönen*
Tuus tähän ny*halaaruttaa*
No elokuun alussa sitten hetiTäällä on vissiin heinäkuussa supistettu tuota tk:n toimintaa. Päivystys toimii & kai jotkut erikoispoliosastot.
Täällä tk tohtorit katsois suu auki ja pläräis kirjaa ja sitten kysyisivät multa mitähän heidän pitäis asialle tehäHmmm . Syömättömyys ruokkii syömättömyyttä . Käythän juttelemassa asiasta tohtorille jos ei ala maistua. Kukaan ei voi elää kahvilla ja parilla haukulla salaattia. Ja saarnaan siksi, että olet .
Jaksaajaksaa kun pidät mielessäs että ihan kohta-!!!- saa olla ja rötvätä ja relata ja toivottavasti myös pidellä kireitä siimojakinPäivää ketjuun.
Alkaa väsy painamaan mut onneks loma on jo lähellä.
Joo,yritetäänNo elokuun alussa sitten heti
Sitä ootellessa nautit lomapäivistäsi etkä murehdi tommosia ollenkaan kun ei ees tiijetä onko mitään murehtimistakaan eli ei ole
Murheet hitoksiin ja takut selviksi* ojentaa kikkurapörrökampaa ja tarjoaa nojaustukemiseen soveltuvaa olkapäätä*!Täällä tk tohtorit katsois suu auki ja pläräis kirjaa ja sitten kysyisivät multa mitähän heidän pitäis asialle tehä
Sitä paitsi mä vähän luulen että tää johtuu kaiken maaliman murheista ja takkuiluista
Joskus ne tk:n tohtoritkin saattaa yllättää . Vaan toivottavasti jotenkin murheet ja takkuilut nyt selviäisi. Koita kuitenkin syödä, vaikka vähän väkisinkin. Kaikki murheet kun nousevat potenssiin kymmenen jos ei syö tai nuku. Pidäthän Ellunen huolta itsestäsi *kaappaa isoon haliin*Täällä tk tohtorit katsois suu auki ja pläräis kirjaa ja sitten kysyisivät multa mitähän heidän pitäis asialle tehä
Sitä paitsi mä vähän luulen että tää johtuu kaiken maaliman murheista ja takkuiluista
Sen täytyy olla sama tyyppi, joka on syönyt miun pakkasesta kaikki marjapiirakat .Hmmmm. Pitänee alkaa sapuskanlaittoon.
En ymmärrä. Eilenhän mä laitoin iiison laatikollisen niit kanankoipii ja niist piti riittää tällekin päivälle. Mihin ne on kadonneet?
Täällä on vissiin joku innostunut kattelemaan telkkaria pikkutunneille ja aina mainostauoilla jääkaapin ohi kulkiessaan on tietysti napsinut yhden hiukopalaksi kylmänä sellaisenaan. En tietenkään tiedä, mutta ei tätä mikään muukaan selitä kun aamulla oli enää yks jäljellä.
Ja kun mulla ei o kissaa niin ei sitäkään voi syyttää joten kuka mun kämpässäni on yällä käynyt? Syyllinen tunnustakoon.
Mä tiiän, mä tiiän!!*hihkuu pomppii*Hmmmm. Pitänee alkaa sapuskanlaittoon.
En ymmärrä. Eilenhän mä laitoin iiison laatikollisen niit kanankoipii ja niist piti riittää tällekin päivälle. Mihin ne on kadonneet?
Täällä on vissiin joku innostunut kattelemaan telkkaria pikkutunneille ja aina mainostauoilla jääkaapin ohi kulkiessaan on tietysti napsinut yhden hiukopalaksi kylmänä sellaisenaan. En tietenkään tiedä, mutta ei tätä mikään muukaan selitä kun aamulla oli enää yks jäljellä.
Ja kun mulla ei o kissaa niin ei sitäkään voi syyttää joten kuka mun kämpässäni on yällä käynyt? Syyllinen tunnustakoon.
Perse pidetään joko takapihan nurmikolla tai veneen penkillä.Jaksaajaksaa kun pidät mielessäs että ihan kohta-!!!- saa olla ja rötvätä ja relata ja toivottavasti myös pidellä kireitä siimojakin
Mää yritän...välillä tuntuu että tässä raahautuu vaan eteenpäin ihan pienin askelin ja tuntuu ettei jaksais millään mutta onneks en oo yksin vaan aina tuntuu löytyvän se ihana olkapää tai vaikka noi elukat jotka tarjoo turkkinsa mihin voi painaa nassun ja itkeä ihan siinä vaan vasten sitä lämmintä ja pehmeää turkkia...jopa kissa on ollut ihmeen kärsivällinen vaikka yleensä se ei tykkää siitä, että turkkia ''liataan'' yhtäänJoskus ne tk:n tohtoritkin saattaa yllättää . Vaan toivottavasti jotenkin murheet ja takkuilut nyt selviäisi. Koita kuitenkin syödä, vaikka vähän väkisinkin. Kaikki murheet kun nousevat potenssiin kymmenen jos ei syö tai nuku. Pidäthän Ellunen huolta itsestäsi *kaappaa isoon haliin*
Ihan varma en oo mutta epäilen että Majuri on ollut asialla, etkö sä nähnyt niitä karvaisia tassun jälkiä siinä jääkaapin eessä?Hmmmm. Pitänee alkaa sapuskanlaittoon.
Jep, se oli Majuri.Ihan varma en oo mutta epäilen että Majuri on ollut asialla, etkö sä nähnyt niitä karvaisia tassun jälkiä siinä jääkaapin eessä?
Meillä on yhteinen vihollinen.Sen täytyy olla sama tyyppi, joka on syönyt miun pakkasesta kaikki marjapiirakat .
Majuri olis ensimmäisenä epäiltyjen listalla mutta just ny hänellä on turhan hyvä alibi.Jep, se oli Majuri.
Pikkiriikkisenkin pienet mutta eteenpäin suuntautuvat askeleet riittää enemmän kuin hyvin just silloin kun on murheellista mieltä...mutta varsinkin silloin pitää itteensä rakastaa ja pitää huolta itestään että jaksaa pilkkoa murehdukset pienemmiksi palasiksi.Mää yritän...välillä tuntuu että tässä raahautuu vaan eteenpäin ihan pienin askelin ja tuntuu ettei jaksais millään mutta onneks en oo yksin vaan aina tuntuu löytyvän se ihana olkapää tai vaikka noi elukat jotka tarjoo turkkinsa mihin voi painaa nassun ja itkeä ihan siinä vaan vasten sitä lämmintä ja pehmeää turkkia...jopa kissa on ollut ihmeen kärsivällinen vaikka yleensä se ei tykkää siitä, että turkkia ''liataan'' yhtään