The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huoh,pitäis kai ottaa ihteensä niskasta kiinni ja elokuussa käydä näyttämässä tk:sa tuota jalassa olevaa luomea. o_O
Tuntuu että se on pikku hiljaa kasvanut ja siin on tumma piste keskellä,ruskea muuten. Onha se varmaan vaaraton,mutta vähän jyskyttää pelko takaraivossa,että jos kuitenkin. :unsure:
Käyhän näyttämäsä..varmasti kaikki on hyvin mutta saisit mielenrauhan *halittaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hmmm :cautious:. Syömättömyys ruokkii syömättömyyttä :unsure:. Käythän juttelemassa asiasta tohtorille jos ei ala maistua. Kukaan ei voi elää kahvilla ja parilla haukulla salaattia. Ja saarnaan siksi, että olet :love:.
Täällä tk tohtorit katsois suu auki ja pläräis kirjaa ja sitten kysyisivät multa mitähän heidän pitäis asialle tehä :eek:

Sitä paitsi mä vähän luulen että tää johtuu kaiken maaliman murheista ja takkuiluista:notworthy:
 
Hmmmm. Pitänee alkaa sapuskanlaittoon.

En ymmärrä. Eilenhän mä laitoin iiison laatikollisen niit kanankoipii ja niist piti riittää tällekin päivälle. Mihin ne on kadonneet?

Täällä on vissiin joku innostunut kattelemaan telkkaria pikkutunneille ja aina mainostauoilla jääkaapin ohi kulkiessaan on tietysti napsinut yhden hiukopalaksi kylmänä sellaisenaan. En tietenkään tiedä, mutta ei tätä mikään muukaan selitä kun aamulla oli enää yks jäljellä.

Ja kun mulla ei o kissaa niin ei sitäkään voi syyttää joten kuka mun kämpässäni on yällä käynyt? Syyllinen tunnustakoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Täällä tk tohtorit katsois suu auki ja pläräis kirjaa ja sitten kysyisivät multa mitähän heidän pitäis asialle tehä :eek:

Sitä paitsi mä vähän luulen että tää johtuu kaiken maaliman murheista ja takkuiluista:notworthy:
Joskus ne tk:n tohtoritkin saattaa yllättää :cautious:. Vaan toivottavasti jotenkin murheet ja takkuilut nyt selviäisi. Koita kuitenkin syödä, vaikka vähän väkisinkin. Kaikki murheet kun nousevat potenssiin kymmenen jos ei syö tai nuku. Pidäthän Ellunen huolta itsestäsi *kaappaa isoon haliin* :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Hmmmm. Pitänee alkaa sapuskanlaittoon.

En ymmärrä. Eilenhän mä laitoin iiison laatikollisen niit kanankoipii ja niist piti riittää tällekin päivälle. Mihin ne on kadonneet?

Täällä on vissiin joku innostunut kattelemaan telkkaria pikkutunneille ja aina mainostauoilla jääkaapin ohi kulkiessaan on tietysti napsinut yhden hiukopalaksi kylmänä sellaisenaan. En tietenkään tiedä, mutta ei tätä mikään muukaan selitä kun aamulla oli enää yks jäljellä.

Ja kun mulla ei o kissaa niin ei sitäkään voi syyttää joten kuka mun kämpässäni on yällä käynyt? Syyllinen tunnustakoon.
Sen täytyy olla sama tyyppi, joka on syönyt miun pakkasesta kaikki marjapiirakat :eek:.
 
Hmmmm. Pitänee alkaa sapuskanlaittoon.

En ymmärrä. Eilenhän mä laitoin iiison laatikollisen niit kanankoipii ja niist piti riittää tällekin päivälle. Mihin ne on kadonneet?

Täällä on vissiin joku innostunut kattelemaan telkkaria pikkutunneille ja aina mainostauoilla jääkaapin ohi kulkiessaan on tietysti napsinut yhden hiukopalaksi kylmänä sellaisenaan. En tietenkään tiedä, mutta ei tätä mikään muukaan selitä kun aamulla oli enää yks jäljellä.

Ja kun mulla ei o kissaa niin ei sitäkään voi syyttää joten kuka mun kämpässäni on yällä käynyt? Syyllinen tunnustakoon.
Mä tiiän, mä tiiän!!*hihkuu pomppii*
Ja Ellukin tietää että mä tiiän:rolleyes:*hihkuu ja pomppii*

Se on se...Joku Kummanen(y)*melkein poksahtaa tietämyksestään*
 
Joskus ne tk:n tohtoritkin saattaa yllättää :cautious:. Vaan toivottavasti jotenkin murheet ja takkuilut nyt selviäisi. Koita kuitenkin syödä, vaikka vähän väkisinkin. Kaikki murheet kun nousevat potenssiin kymmenen jos ei syö tai nuku. Pidäthän Ellunen huolta itsestäsi *kaappaa isoon haliin* :love:
Mää yritän:notworthy:...välillä tuntuu että tässä raahautuu vaan eteenpäin ihan pienin askelin ja tuntuu ettei jaksais millään mutta onneks en oo yksin vaan aina tuntuu löytyvän se ihana olkapää tai vaikka noi elukat jotka tarjoo turkkinsa mihin voi painaa nassun ja itkeä ihan siinä vaan vasten sitä lämmintä ja pehmeää turkkia...jopa kissa on ollut ihmeen kärsivällinen vaikka yleensä se ei tykkää siitä, että turkkia ''liataan'' yhtään:alien:
 
Hmmmm. Pitänee alkaa sapuskanlaittoon.

En ymmärrä. Eilenhän mä laitoin iiison laatikollisen niit kanankoipii ja niist piti riittää tällekin päivälle. Mihin ne on kadonneet?

Täällä on vissiin joku innostunut kattelemaan telkkaria pikkutunneille ja aina mainostauoilla jääkaapin ohi kulkiessaan on tietysti napsinut yhden hiukopalaksi kylmänä sellaisenaan. En tietenkään tiedä, mutta ei tätä mikään muukaan selitä kun aamulla oli enää yks jäljellä.

Ja kun mulla ei o kissaa niin ei sitäkään voi syyttää joten kuka mun kämpässäni on yällä käynyt? Syyllinen tunnustakoon.
Ihan varma en oo mutta epäilen että Majuri on ollut asialla, etkö sä nähnyt niitä karvaisia tassun jälkiä siinä jääkaapin eessä?:barefoot:
 
Mää yritän:notworthy:...välillä tuntuu että tässä raahautuu vaan eteenpäin ihan pienin askelin ja tuntuu ettei jaksais millään mutta onneks en oo yksin vaan aina tuntuu löytyvän se ihana olkapää tai vaikka noi elukat jotka tarjoo turkkinsa mihin voi painaa nassun ja itkeä ihan siinä vaan vasten sitä lämmintä ja pehmeää turkkia...jopa kissa on ollut ihmeen kärsivällinen vaikka yleensä se ei tykkää siitä, että turkkia ''liataan'' yhtään:alien:
Pikkiriikkisenkin pienet mutta eteenpäin suuntautuvat askeleet riittää enemmän kuin hyvin just silloin kun on murheellista mieltä...mutta varsinkin silloin pitää itteensä rakastaa ja pitää huolta itestään että jaksaa pilkkoa murehdukset pienemmiksi palasiksi.

Joten - syö ja muista myös nukkua:). Mikään murhe ei ole niin tärkeä että sen pitää viedä sut mukanaan! Muistapa tuo:). Koska - sä olet tärkeä:):love:..ja että voit hyvin :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä