vierailija
Matoille, ei matkoille.Kyllä se vain liittyy.
Kaikki mutsit opettaa, että matkoille ei syleksitä
Matoille, ei matkoille.Kyllä se vain liittyy.
Mun äiti tietää olla liiemmin puuttumatta elämääni ja meillä on molemminpuolinen kunnioitus tässä asiassa toisiamme kohtaanKapinallinen?
Kunnioittasit edes äitiäsi.
Pyh, mä voin vaikka kusta mun olkkarin lattialle.Kyllä se vain liittyy.
Sillä lailla, hyvä tyttö, kaunis tyttö, aina etuvalot päällä.Mun äiti tietää olla liiemmin puuttumatta elämääni ja meillä on molemminpuolinen kunnioitus tässä asiassa toisiamme kohtaan
Toivottavasti sulla on yörastas siinä alla.Pyh, mä voin vaikka kusta mun olkkarin lattialle.
Yöastia, ei yörastas.Toivottavasti sulla on yörastas siinä alla.
Onko?
Ei ole sellaista.Toivottavasti sulla on yörastas siinä alla.
Onko?
Kai sulla on edes matto, että voit peittää sen lätäkön?Ei ole sellaista.
Olkkarissa ei ole mattoa.Kai sulla on edes matto, että voit peittää sen lätäkön?
Varo, ettet liukastu!Olkkarissa ei ole mattoa.
Ai eikö????Ja hyvä niin! Tyroksiinin kanssa kun soijaa ei edes saisi popsia.
Silloin 80-luvulla oli erään suuren yrityksen työntekijöiden rakennustyömailla luvallista kuseksia nurkkiin niin kauan, kunnes jalkalistat oli asennettuPyh, mä voin vaikka kusta mun olkkarin lattialle.
Mulla ne on vasta tpaidan alla, mutta yöksi päästän vapauteen että saavat nuuhkutella raikasta kesäyötä...mokomat nöpöttävät etuvalot
Onko tuo huono vai hyvä juttu? Kaikki hyvin?Höhöö, ainakin huomiseen meneepi kotiopääsy
OOtkos muistanu Perwåilla?Moikka vaan ketjuun
Kaikenlaista tullut puuhailtua, ostin puuöljyä ulkokalusteille ja innostunut öljyään vähän muitakin juttuja
Vähän kesäsempää ilmaakin ollut, tosin välillä sadellut.
Lääkepitoisuudet ei ole vielä lääkevaihdon jälkeen lääkäriä tyydyttävällä tasollaOnko tuo huono vai hyvä juttu? Kaikki hyvin?
muoks. hymiöstä päätellen vissiin hyvä
E.OOtkos muistanu Perwåilla?
Saat siis läpsytellä vielä tään päivän hoitsujen peppundeerejaHöhöö, ainakin huomiseen meneepi kotiopääsy
JaaSaat siis läpsytellä vielä tään päivän hoitsujen peppundeereja
Eiku oho mulla tuli kirjotusvirhe tohon, siinä piti lukee jotensakin että saa antaa softylle vielä tään päivän pepputreenejä