Älä huoli, se on marinoinut sen kuitenkii soijassa ja koristellut raejuustollaNiin varmasti.
Älä huoli, se on marinoinut sen kuitenkii soijassa ja koristellut raejuustollaNiin varmasti.
Eijoo Paula, Paula on tytön nimi.Katos, Paulako se siinä.
Miks hän niitä yrittää antaa?Mä taas luulen että lapsonen ois tyytyväinen kun ei äitinsä ois oitis oksun päälle tunkemassa banaania tai puuroa suuhun.
No siis soijahan laitetaan riisiin, keitettyyn riisiinOlenko nyt tyhmä mutta miten riisi liittyy soijaan?
No sitten PauliEijoo Paula, Paula on tytön nimi.
Joo, joo ja suuhun tarjoiltuna. U like it?Älä huoli, se on marinoinut sen kuitenkii soijassa ja koristellut raejuustolla
Älä huoli, se on marinoinut sen kuitenkii soijassa ja koristellut raejuustolla
nah. besides im not softy...im hardJoo, joo ja suuhun tarjoiltuna. U like it?
Nouu! Siitä saa hyvää ilman soijaa.No siis soijahan laitetaan riisiin, keitettyyn riisiin
Nouu! Siitä saa hyvää ilman soijaa.
Ellu tais tarkoittaa sellaista mitä ei ole pesty muutamaan päivään.Joo, joo ja suuhun tarjoiltuna. U like it?
Netistä löytyy reseptejä.
Ohoh, taase uusi virhe. Luulin, että lähetin sen Softille.nah. besides im not softy...im hard
Hah niivvarmaanOhoh, taase uusi virhe. Luulin, että lähetin sen Softille.
U read my mindEllu tais tarkoittaa sellaista mitä ei ole pesty muutamaan päivään.
JepU read my mind
Joo Jauhelihaajoko taas työ ootte suuhunne tunkemassa jotakin ( lihaa )
Keitä lisääMiksi keitin vain yhden kupin kahvia.
Teillä voi olla niin, mutta en söisi sitä sitten. Luomukukkakaalta laitan paistettuun, kypsään luomujauhelihaan ja luomukermassa haudutan ne kaikki. Maistuu kaikilleNo siis soijahan laitetaan riisiin, keitettyyn riisiin
Suomestahan ei tuollaista saa, kun täällä pellot on pilattu - vesakontorjunta-aineetkin voivat vielä vaikuttaa kaikkialla, kun niitä mun lapsuudessa levitettiin metsiin.