Mä laitan soijaa sinne minne haluanTeillä voi olla niin, mutta en söisi sitä sitten. Luomukukkakaalta laitan paistettuun, kypsään luomujauhelihaan ja luomukermassa haudutan ne kaikki. Maistuu kaikille
Mä laitan soijaa sinne minne haluanTeillä voi olla niin, mutta en söisi sitä sitten. Luomukukkakaalta laitan paistettuun, kypsään luomujauhelihaan ja luomukermassa haudutan ne kaikki. Maistuu kaikille
Sittenhän asia on tietysti eriEi ole nainen. Tuo tiimarivihko juttu oli vitsi. Olen tavannut hänet.
Kannattaa karttaa myös glysiiniä, esimerkiksi lääkkeissä, infuusionesteissä. Spc fimea- haulla löytyy sellainen ja on soijasta tehty.En syö soijaa koska se on epäterveellistä. Nuita muita en ole välttänyt.
Unohdan aina sanoa, että vain suolettomat ihmiset sietää kaikkea mahdollista: J-pussilaiset tai avanne-ihmiset - potilaitahan ne eivät enää olekaan, mutta ei niiltä kukaan koskaan kysy, söitkö maltodekstriiniä?On erilaista. Mutta se hinta yleensä ratkaisee mitä ostan.
Eise kyllä ollu mittään jauhelihaa, mikä mulla oli mielesäJoo Jauhelihaa
Niin tietysti - siihen valinnanvapauteenhan kaikki perustuukinMä laitan soijaa sinne minne haluan
Et nyt alakas isottelemaan.Mä laitan soijaa sinne minne haluan
TiedänEise kyllä ollu mittään jauhelihaa, mikä mulla oli mielesä
En suosittele soijan syömistä tai juomista.Mä laitan soijaa sinne minne haluan
Höh Herätä?Tyttöystävä ei meinaa taas herätä, nukkuu onnensa ohi
Ei ole jpussia, ei avannetta, syön soijaa ja maissia joten voit lakata huolehtimasta niin kovasti.Niin tietysti - siihen valinnanvapauteenhan kaikki perustuukin
Onko sulla edellämainittu J-pussi?
Hän teeskentelee ja toivoo että sä herätät koskettelemalla ja tutkailemalla vartalonsa sopukoita ja salaisia puutarhoja...if ya know what i mean dudeTyttöystävä ei meinaa taas herätä, nukkuu onnensa ohi
Sä olet viettänyt liikaa aikaa Paulan kanssaEn suosittele soijan syömistä tai juomista.
On olemassa maukkaampia vaihtoehtoja.
Mä isottelen kenelle mä haluan *oikasee itsensä täyteen mittaan ja räkäsee reteesti lattialle*Et nyt alakas isottelemaan.
Ja hyvä niin! Tyroksiinin kanssa kun soijaa ei edes saisi popsia.En suosittele soijan syömistä tai juomista.
On olemassa maukkaampia vaihtoehtoja.
Sä olet viettänyt liikaa aikaa Paulan kanssa
Ettet vain matolle töpehtiny?Mä isottelen kenelle mä haluan *oikasee itsensä täyteen mittaan ja räkäsee reteesti lattialle*
Asuu kaukana, raivotkoon vapaasti.Ettet vain matolle töpehtiny?
Mutsis raivostuu sulle.
Kapinallinen?Asuu kaukana, raivotkoon vapaasti.
Mitä se liittyy siihen että omassa kodissa voi tehdä mitä haluaa?Kapinallinen?
Kunnioittasit edes äitiäsi.
Kyllä se vain liittyy.Mitä se liittyy siihen että omassa kodissa voi tehdä mitä haluaa?