Ei minuakaanEi nukuta sitten yhtään
Jäin katsomaan ohjelmaa puuma naisista....ei olis ihan mun juttu kyllä tollanen että mies olis jopa 31v tai enemmän nuorempi. Ymmärrän kyllä viel ehkä jotenkuten jos mies 10v nuorempi mutta yli 30 vuotta ja enemmän niin... en tajuaEi minuakaan
Juu ei oo mun juttu myöskään...olen aina ajatellut että mies voi olla korkeintaan muutaman vuoden nuorempi minua, mutta mieluummin itseäni vanhemmat kiinnostaa.Jäin katsomaan ohjelmaa puuma naisista....ei olis ihan mun juttu kyllä tollanen että mies olis jopa 31v tai enemmän nuorempi. Ymmärrän kyllä viel ehkä jotenkuten jos mies 10v nuorempi mutta yli 30 vuotta ja enemmän niin... en tajua
Sama juttu.Tosin vanhemmat on aina ollu mun juttu.Mulle vuotta nuorempi on jo siinä ja siinä...joskus tapailin pari vuotta nuorempaa ja kokoajan mietin että olen vanhempi ja se nous tosi monesti keskusteluissa esiin,ei oikein ainakaan sillon oikein istunu mulle.Juu ei oo mun juttu myöskään...olen aina ajatellut että mies voi olla korkeintaan muutaman vuoden nuorempi minua, mutta mieluummin itseäni vanhemmat kiinnostaa.
Jepajeejee ja ihan justiinsa näin! Mä näen itseäni muutamaa vuotta nuoremmat aina ''poikina'' enkä voi sille mitäänSama juttu.Tosin vanhemmat on aina ollu mun juttu.Mulle vuotta nuorempi on jo siinä ja siinä...joskus tapailin pari vuotta nuorempaa ja kokoajan mietin että olen vanhempi ja se nous tosi monesti keskusteluissa esiin,ei oikein ainakaan sillon oikein istunu mulle.
---eihän noi muut oikeesti täällä ole, vaan robotti kirjoittaa ne kommentitTuli sitten lomautus eteen. Great! Enpä olisikaan halunnut olla töissä
Noh, ehtii tässä loppukesän aikana tehdä vielä lasten kanssa jotain, käydä jossakin tjt.
Ihan turhaa, kun samoja voi lukea vuosien takaa täältä*kirjoittaa tiimarivihkoon muistiinpanoja*
Mut jos kaksplussa kaatuu niin mulla on tiimarivihko tallella.Ihan turhaa, kun samoja voi lukea vuosien takaa täältä
Taisit paljastua yhdeksi rouvaksi just?Mut jos kaksplussa kaatuu niin mulla on tiimarivihko tallella.
Mä olen kato dinosaurus jonka luottamus tietotekniikkaan on olematon.
Mitä tarkoitat?Taisit paljastua yhdeksi rouvaksi just?
Eikö voisi olla todellisuudessa rouva? On niin kaavamainen tyyli, ettei enää muuta selitystä keksi. Vai tunnetko henkilökohtaisesti?Mitä tarkoitat?
Ei ole nainen. Tuo tiimarivihko juttu oli vitsi. Olen tavannut hänet.Eikö voisi olla todellisuudessa rouva? On niin kaavamainen tyyli, ettei enää muuta selitystä keksi. Vai tunnetko henkilökohtaisesti?
No sitten saat olla kyllä huolissasi oman terveytesi puolesta, todella! Tiedänhän, mitkä utut täältä poistuu ennen kuin ehtii edes katsoa uudelleen - sinä et ehdi nähdä sitäEi ole nainen. Tuo tiimarivihko juttu oli vitsi. Olen tavannut hänet.
Terveyden puolesta? Miten niin?No sitten saat olla kyllä huolissasi oman terveytesi puolesta, todella! Tiedänhän, mitkä utut täältä poistuu ennen kuin ehtii edes katsoa uudelleen - sinä et ehdi nähdä sitä