The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie nukun yleensä tissit & pylly paljaana,paitsi ny.
Peitto/ pussilakana peittää jalat vaan ellei oo hirmu kylmä :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Softy
Jäin katsomaan ohjelmaa puuma naisista....ei olis ihan mun juttu kyllä tollanen että mies olis jopa 31v tai enemmän nuorempi. Ymmärrän kyllä viel ehkä jotenkuten jos mies 10v nuorempi mutta yli 30 vuotta ja enemmän niin... en tajua:alien:
Juu ei oo mun juttu myöskään...olen aina ajatellut että mies voi olla korkeintaan muutaman vuoden nuorempi minua, mutta mieluummin itseäni vanhemmat kiinnostaa.
 
Juu ei oo mun juttu myöskään...olen aina ajatellut että mies voi olla korkeintaan muutaman vuoden nuorempi minua, mutta mieluummin itseäni vanhemmat kiinnostaa.
Sama juttu.Tosin vanhemmat on aina ollu mun juttu.Mulle vuotta nuorempi on jo siinä ja siinä...joskus tapailin pari vuotta nuorempaa ja kokoajan mietin että olen vanhempi ja se nous tosi monesti keskusteluissa esiin,ei oikein ainakaan sillon oikein istunu mulle.
 
Sama juttu.Tosin vanhemmat on aina ollu mun juttu.Mulle vuotta nuorempi on jo siinä ja siinä...joskus tapailin pari vuotta nuorempaa ja kokoajan mietin että olen vanhempi ja se nous tosi monesti keskusteluissa esiin,ei oikein ainakaan sillon oikein istunu mulle.
Jepajeejee ja ihan justiinsa näin! Mä näen itseäni muutamaa vuotta nuoremmat aina ''poikina'' enkä voi sille mitään:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä