Ei kait se ole vaarallista jos on koko päivän pannu päällä?
Ja iiiiso kuppi kuumana kourassa?
siis onks ne liian isot hänestä?Ei vissii oo sopivan kokoset,en mä tiedä.
Oikeesti,ihan suoraan voi vittu että vituttaa,perkele.
Juu en tajuu minäkään
Ainahan ne on sopivat! Just sille kulloisellekin naiselle omimmat...mitä hittoja nyt?! Sielläkö on Jokunen joka ei ymmärrä parastaan....pyh, pistä kasvamaan mokoma!Ei vissii oo sopivan kokoset,en mä tiedä.
Oikeesti,ihan suoraan voi vittu että vituttaa,perkele.
Juu en tajuu minäkään
Voi että tekis niiiin mieli kronklailla mutta kun eiEi kait se ole vaarallista jos on koko päivän pannu päällä?
Mä nyt muutenkaan mitään hoksaa joten normisettiäOnneks säkään et tajua...oikein nolotti olla ihan dillenä kun en hiffannu mitään
Höpöhöpö, viisas nainen jolla on sydän ja tissit paikallaanMä nyt muutenkaan mitään hoksaa joten normisettiä
Voi että tekis niiiin mieli kronklailla mutta kun ei
mä olin saunassa, mutten tajua sen enempää.Mä oon jo ihan pihalla.
Eiku liian pienet Eikä mulla edes ole mitkään pienet...kai.Tai siis ei nää isotkaan ole siis mitkään jätit. Perkele.siis onks ne liian isot hänestä?
Vejä pataan mokomaa pösilöö Mullon pienet ja ihan nätit silti, ainoo mikä häirii itteeni on noi aina valppaana olevat nöpöttimet
Laita kuvaEiku liian pienet Eikä mulla edes ole mitkään pienet...kai.Tai siis ei nää isotkaan ole siis mitkään jätit. Perkele.
jesusmaria sun kanssa...melkein tuli riisipuurot nenästä...Höpöhöpö, viisas nainen jolla on sydän ja tissit paikallaan
Läppää sitä urpoo pataan ja sano näkemiin mokomalle!Eiku liian pienet Eikä mulla edes ole mitkään pienet...kai.Tai siis ei nää isotkaan ole siis mitkään jätit. Perkele.
mä olin saunassa, mutten tajua sen enempää.
Tukkapöllyä tuollaselle.Eiku liian pienet Eikä mulla edes ole mitkään pienet...kai.Tai siis ei nää isotkaan ole siis mitkään jätit. Perkele.
Toistan itseäni: lait...korjaan. Tyrkkää kasvamaan.Eiku liian pienet Eikä mulla edes ole mitkään pienet...kai.Tai siis ei nää isotkaan ole siis mitkään jätit. Perkele.
Johan on urpo tyyppi sano että sillä on liian pieni mul...Eiku liian pienet Eikä mulla edes ole mitkään pienet...kai.Tai siis ei nää isotkaan ole siis mitkään jätit. Perkele.
Hyvänen aika jos mä laittasin omani pakkaseen, niistä tiiä miten innostuisivat..tulis vielä joku krooninen elohiiri ja nytkyttäisivät maailman tappiin tossa eessä sittenjesusmaria sun kanssa...melkein tuli riisipuurot nenästä...
...no toi yks vois kyllä olla tovin vaikka jossai pakkasessa ettei näin...no tämmösenä tartteis olla kuitenkaan...mutta joo! Mun bonbonit on kyllä oikeessa kohdassa ja namitukselliset !...*ufopääkkönen*...tmi:tä...juuh, nurkkaan meen...
No sanoin jo että ei tarvi soitella tai ottaa muullakaan tavalla yhteyttä. Mutta vituttaa vaan tollaset ääliöt. Tosin mähän olen ääliömagneettiLäppää sitä urpoo pataan ja sano näkemiin mokomalle!
mää mittään tissejä oo tuuppaamassa pakkaseen...Hyvänen aika jos mä laittasin omani pakkaseen, niistä tiiä miten innostuisivat..tulis vielä joku krooninen elohiiri ja nytkyttäisivät maailman tappiin tossa eessä sitten
Tuskin sä mikään ääliömagneetti olet, kaikki eivät vaan osaa käyttäytyä oikeinNo sanoin jo että ei tarvi soitella tai ottaa muullakaan tavalla yhteyttä. Mutta vituttaa vaan tollaset ääliöt. Tosin mähän olen ääliömagneetti
No mutku niistähän me puhuttiin..vissiin...muistaaksenimää mittään tissejä oo tuuppaamassa pakkaseen...