Puhu vaan itestäsHaluathaluathaluat sä niiiiin haluat tohon vastauksen, sen näkee kyllä kuka tahansa uuvattikin!!!!
Puhu vaan itestäsHaluathaluathaluat sä niiiiin haluat tohon vastauksen, sen näkee kyllä kuka tahansa uuvattikin!!!!
No niihän mä just mainitsin itteniPuhu vaan itestäs
No perkeleen kuppikoot,stna.Mikä sun hermoja repii?
Jotenkin näitten tietojen valossa ne paljastukset saavat ollakin siellä parin sivun takana...Pari sivua taaksepäinhän mä kerroin kaikki loppuillan aikeeni.
No perkeleen kuppikoot,stna.
Ei ne mua häiritte,sehän se perkele onkin
Mua vaivaa niinkään kuppikoot vaan se että aina on etuvalot päällä
JooooEi ees oo
Mullon ihan muut jutut mielessä muttei kyllä rempsät ja pimpsat..*mutisee*
*huokaa*
Mä oon jo ihan pihalla.Menkää pihalle
Ai siulki on.
Siis sua ei häiritte kuppikoot sittenkään?Ei ne mua häiritte,sehän se perkele onkin
.Mitä se tarkottaa,ku on etuvalot päällä?
Siellä on nihkee ilma ja miljoona vampyyria, EN mene kupattavaksi!Menkää pihalle
*huokaa*
Niih juuh...tuttua tuokin valoilu...
Joo ja i-han ainaAi siulki on.
.?Mitä se tarkottaa,ku on etuvalot päällä?
Nii...miksi sää et nyt tajua mua...ei ne mua häirii vaan erästä toista,perkeleSiis sua ei häiritte kuppikoot sittenkään?
Miks ne häirii sitä erästä toista?Nii...miksi sää et nyt tajua mua...ei ne mua häirii vaan erästä toista,perkele
Mitä se tarkottaa,ku on etuvalot päällä?
Siis häh? Miten sun kuppikoko voi nyt häiritä ketään toista....juu ei tajuuNii...miksi sää et nyt tajua mua...ei ne mua häirii vaan erästä toista,perkele
Ei vissii oo sopivan kokoset,en mä tiedä.Miks ne häirii sitä erästä toista?
Juu en tajuu minäkäänSiis häh? Miten sun kuppikoko voi nyt häiritä ketään toista....juu ei tajuu
Onneks säkään et tajua...oikein nolotti olla ihan dillenä kun en hiffannu mitäänSiis häh? Miten sun kuppikoko voi nyt häiritä ketään toista....juu ei tajuu