The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...huomenia:)

Kun sais nukkua pitkään hyvin ja huolella ja nukkumaan mennessä oli enemmän kuin töttöröö, niin - pufff!!! Ja unikuvat lenti Saharaan muutama tunti sitten jo :D..! Kalastaa oon yrittäny niitä takaisin ketturoimalla mutta pitänee ottaa uudesta päivästä otetta :)...

Aamu alkaa mietinnällä - teenkö kaurapuuroa vai munakkaan? Himputti, meinaako mulla olla nälkä heti aamusta??!!

Niin - ja missä ovatkaan ne sulosointuiset harakanpoikaset nyt, jotka joka ikinen arkiaamu aloittivat hempeän konserttinsa viimeistään viideltä:cautious:.....ETTE KYLLÄ OO NUKKUMASSA NYT!!!

:D


Pehmeetä päivänavausta sulle:), aurinkoa ja sinistä taivasta:love:...
 
Harakanpoikasista tuli ieleen että tossa pellolla, vieressä, on jokunen hevonen laiduntamassa. Yksi niistä kuulostaa ihan lampaalta. :LOL:
:D - jospa onkin hevosten oma "jarkkotamminen", etsii omaa ääntänsä...


Mutta voi sentään...sä taidat asua ja elää ihan huikean mahtavissa maisemissa:love:...missä varmaan itse menisin ihan..*hakee sanaa*.....

....no ei kait tämän toopemmaksi voi enää mennäkään joten:oops::barefoot::D
 
vierailija
Kaikki kai sinne "pääsee", jos on käynyt rippikoulun? Eikös ennenvanhaan ollut myös kinkerit? Kasteen vahvistaminen se pitäisi olla, mutta... No, sellainen perinne, mitä ei aina edes ajatella? Valmistelut ovat usein megaluokan operaatio:alien:

Meillä vastaavan juhlan jälkeen erosin kirkosta, kun en ymmärtänyt yhtään mitään siitä saarnasta, lasten juhlassa(n)
Kinkereitä pidetään kyllä nykyäänkin kirkonkylissä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä