Ok Saat pyttipannua.Ai nii... Softy jos sulla on oikeesti kalusteita siirrettävänä ja tarvitset jelppinkiä... niin sit vaan soitat mulle. Kyllä mä joudan.
Ja jos ruokana on pyttipannua niin olen jo matkalla.
Mulle tuli tuo ryobi kylkiäisenä, kun ostin pienen akkukäyttöisen siimaleikkurin. Maksoi muistaakseni jotain 115€Ton Ryobin hinnalla sais kymmenen vatkainta..
Niin, annan pari munaa pydärin kanssa.Kelpaako sulle pydarin kanssa muna ja kuinka kovana haluat sen suuhun?
Oho unohin laittaa tohon viestiin linkin yhteen hyvään mutta surulliseen biisiin
Pyttäriin kuuluu ehdottomasti muna tai kaksi.Kelpaako sulle pydarin kanssa muna ja kuinka kovana haluat sen suuhun?
Pyttäriin kuuluu ehdottomasti muna tai kaksi.
Mut ne kuuluu paistaa vain yhdeltä puolelta.
Niin.
Mulle paistettu muna kelpaa vaan silleen että on kypsä molemmilta puolilta...siinä EI saa olla yhtään mitään löysää höttöö
Mie paistan niin, että kun pannu on kuuma laitetaan muna pannulle ja samalla sammutetaan liesi. Annetaan siinä rauhassa kypsyä. Lopuksi pyöräytetään ympäri ja annetaan olla n. 5-10 sekuntia toisella kyljellään . Just sen verran, että kypsyy ikäänkuin kiinni, mutta jää meheväksi ja vähän löysäksi.Pyttäriin kuuluu ehdottomasti muna tai kaksi.
Kyllä muna paistetaan kokonaan tai ei ollenkaan.Pyttäriin kuuluu ehdottomasti muna tai kaksi.
Nyt alko tekemään mieli pyttipannua
Aha,niin tietenkiiNyt alko tekemään mieli munaa
Ei tässä enää lähdetä kyökkiin touhuumaan. Täytyy kärvistellä vaikka huomiseen himojensa kanssa .Sun täytyy sit tehä pyttäriä
Himoissa kärvistely on inhottavaaEi tässä enää lähdetä kyökkiin touhuumaan. Täytyy kärvistellä vaikka huomiseen himojensa kanssa .
Näin onHimoissa kärvistely on inhottavaa
Näin kaikki normaalit ihmiset tekee.Jos joskus harvoin paistan munia,niin paistan molemmin puolin.
Korjasin!Sun täytyy sit tehä pyttäriä ja kutsua asiankannattaja syömään