Noku siinä luki vaan että tieto eikä että varma tieto *hengittää nopeesti ja sopottaa hiljaa*Miksei olis
Noku siinä luki vaan että tieto eikä että varma tieto *hengittää nopeesti ja sopottaa hiljaa*Miksei olis
Mää tiiän nää jututNoku siinä luki vaan että tieto eikä että varma tieto *hengittää nopeesti ja sopottaa hiljaa*
Seuraa niitä muutoksia ihossa, jos tulee renkaita niin panikoidaan sitten Todennäköisesti se ei kerennyt oksentelemaan vasitenkin kun et kuunnellut aksun neuvoa ja plärännyt siihen päälle rasvan kanssa...mitäkätäh mä tolle puremakohdalle teen vai enkö mitään*kuiskii hiljaa*...tai siis eihän sille ehken voi nyt mitään tehdäkään vaan vissiin vain seurata että milloin tulee ihoon renkulamuutosta tai menee pääkkönen entistä huonompaan kuntoon...?
Eli seurailen ihomuutoksia...
No ei se oo ja mä panikoin joSeuraa niitä muutoksia ihossa, jos tulee renkaita niin panikoidaan sitten Todennäköisesti se ei kerennyt oksentelemaan vasitenkin kun et kuunnellut aksun neuvoa ja plärännyt siihen päälle rasvan kanssa
Eiköhän se oo ihan kunnossa
Mistä sen asian tiedät, etkös sä ole joku hoitsu?noup.
No mutta miks ei ois?No ei se oo ja mä panikoin jo
Automieshän se on mutta vähän viallinen kun ei juo kahviaMistä sen asian tiedät, etkös sä ole joku hoitsu?
Mun tuurillaNo mutta miks ei ois?
mistäs sinä mun ammatin luulet tietäväs?Mistä sen asian tiedät, etkös sä ole joku hoitsu?
Höpsinpöpsin mitään tuuripossuja nyt siellä manailla esiin!Mun tuurilla
TuuripossuHöpsinpöpsin mitään tuuripossuja nyt siellä manailla esiin!
--->Olisko hyvää ohjetta kellään? Eikä mitään Digestivepohjia sitten...!
Juustokakkua sitten
En ees oo ja ite ootTuuripossu
Sä oot ihana
..muttaku...olo on ihan samanmoinen kuin aina niillä kerroilla kun saan lukea wilmasta varoitukset koululaisille täistä...että heti rupee kuhina käymään kikkuroissa...niin nyt kuumottaa ihan simona että varmaan mussa on jossain mutkassa lymyilemässä öttiäisiä...tai yöllä havahdun siihen kun mun korvista tursuaa karmea itikkaparvi...!!
Mä en niin nuku ens yönä
Onpas taas monta vierailijaa... Mut onhan sillä oikeus lääkitäkin, kertoi muuan kerran - kaikille kertoi. Ensihoitajako?Mistä sen asian tiedät, etkös sä ole joku hoitsu?
Se oli vaan pieni testi nytsuksippas sinä nyt vittuun siitä linkittelemästä.
UnikuviaMinulla pitää mennä nukkumaan, hyvää yötä
Öitä ja koitahan pysyä yö sängyssä eläkä kieputa ittees lattialleMinulla pitää mennä nukkumaan, hyvää yötä
VäitelläänköEn ees oo ja ite oot
Sua taitaa sitä paitsi kuumottaa nyt ihan muusta syystä, et vaan hokaa vielä että mistä
Mä voin kuvitella ton tuntemuksen, nimittäin hytistelin vielä iltalla sisätiloissa sillon kun istuin sen murkkupolun päällä
Ei viiti kun sä voitat tai siis etkä voittas....mitä sää siellä oikein..Väitelläänkö
Ja niinku häh nyt? Varmasti vielä kuumottaa lisääkin jahka ne niskassa olevat itikoitten kuppauskutipatit oikein nousee voimiinsa...
Öttiäiset on ihan tyhmiä
Aaa..saunassa nyt saa ja pitääkin aina kuumottaaEi viiti kun sä voitat tai siis etkä voittas....mitä sää siellä oikein..
Juu ja mua kuumottaa aina saunassa
Mä luulen että sillon kun liiskasin pakaroillani muutaman...kymmenen..muurahaista ja peitin niien sinisen taivaan takamuksellani, ne saattoivat olla erimieltä siitä ketkä ovat tyhmiä En oo varma mutta villisti sitä veikkaan
Meinaat että kuolema tuli samantien kun maailma pimeni niiltä? No joo, hyvin paljon mahdollistaAaa..saunassa nyt saa ja pitääkin aina kuumottaa
Ei ne mjurkut mitään ehtiny aattelemaan kun taivas peittyi ja...tapahtui mitä tapahtui. Sitäpaitti mitäs olivat just siinä?! Syytön sun peffas siihen on!!