The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
"A-studiossa käsiteltiin myös kuntoutuskeskus Validian tilannetta. Validia on Helsingissä sijaitseva aivovammapotilaita hoitava kuntoutuskeskus, joka on joutunut kriisin partaalle useiden lääkärien irtisanouduttua sieltä. A-studion viikonloppuna julkaisemassa artikkelissa Vakuutuslääkärien yhdistyksen puheenjohtaja Janne Leinonen väittää, että Validian asiantuntijat ovat ajaneet potilaita käräjille vakuutusyhtiöitä vastaan.
Vääriä aivovammadiagnooseja on tehty Leinosen mukaan Validiassa jopa sadoille kuntoutujille.
– Voiko Janne Leinonen todistaa että sadoille on tehty väärä diagnoosi, vai onko tämä suoranainen valhe? juristi Laukkanen kysyi kesken lähetyksen. Tähän Leinonen vastasi, ettei ole pitänyt asiasta "tikkukirjanpitoa".
– Tarkoitan, että sadat potilaat ovat mielestäni valitettavasti joutuneet arvioinnin kohteeksi, jossa heidän vammaansa on liioiteltu perusteella, että muut Suomen lääkärit tai vakuutusyhtiöt eivät voi yhtyä. Tällöin syntyy tyytymättömyyttä ja katkeruutta joka haittaa toipumista, Leinonen sanoi.
A-studion aiemmin haastattelema Validialta irtisanoutunut työntekijä on kiistänyt väitteen siitä, että Validialla olisi tehty tekaistuja diagnooseja. Suomessa aivovamman saa vuosittain noin 15 000 ihmistä."
Ja miksiköhän? Migreenipotilaana kiinnostaa yhä
.
Se ohjelma tuli jo uusintana äsken, tämä:
"Miksi aivovammapotilas joutuu riitelemään korvauksistaan? Juontajana Johanna Vesikallio. #yleastudio
 
Naiset *huoh*

Nyt pitäis saada Ellulta asiantuntija- apua, että mitä tehdä semmoisen naisen kanssa joka on päättänyt, että tykkää olla sinkku eikä t a r v i t s e miestä yhtään mihinkään.
Vaikka viihtyy seurassani ja minä hänen.

Minäkin viihdyn sinkkuna ja mieluusti rötväilen mielummin omissa oloissani, niin en nyt ihan heti ole lyömässä lusikoita samaan laatikkoon kenenkään kanssa.

Mut miten tommoisen periaatteen kanssa voi edetä?
 
Naiset *huoh*

Nyt pitäis saada Ellulta asiantuntija- apua, että mitä tehdä semmoisen naisen kanssa joka on päättänyt, että tykkää olla sinkku eikä t a r v i t s e miestä yhtään mihinkään.
Vaikka viihtyy seurassani ja minä hänen.

Minäkin viihdyn sinkkuna ja mieluusti rötväilen mielummin omissa oloissani, niin en nyt ihan heti ole lyömässä lusikoita samaan laatikkoon kenenkään kanssa.

Mut miten tommoisen periaatteen kanssa voi edetä?
En oo Ellu enkä asiantuntija mutta pöpisenpä sulle nyt tässä että...

..riittää kun olet omana itsenäsi läsnä :). Viihdytte jatkossakin toistenne seurassa(y)...sitä tiedäkään milloin se toisen ihmisen tarvitseminen nostaa päätänsä niin hänelle kuin sinullekin mutta - se onkin sitten jonkun uuden tarinan alkua se :)
 
Softy
Naiset *huoh*

Nyt pitäis saada Ellulta asiantuntija- apua, että mitä tehdä semmoisen naisen kanssa joka on päättänyt, että tykkää olla sinkku eikä t a r v i t s e miestä yhtään mihinkään.
Vaikka viihtyy seurassani ja minä hänen.

Minäkin viihdyn sinkkuna ja mieluusti rötväilen mielummin omissa oloissani, niin en nyt ihan heti ole lyömässä lusikoita samaan laatikkoon kenenkään kanssa.

Mut miten tommoisen periaatteen kanssa voi edetä?
Oletko kysynyt häneltä että josko kuitenkin tarvitsis sua?
 
Oi, mansikat ois kyllä :p...tai kirsikat(y)
Niitä pitää vielä malttaa ootella :)

Mutta joo - monikossa nuita ensimmäisiä :D
Ja sitten mä äsken kadotutin itteeni jäätelön:notworthy:, nyt sitten on semmonen ötläkkeen äitelän makeanmakuinen olonen....
Joo mansikat & kirsikat :p
Jäätelö :p
Syöthän lisää evästä jossain kohin ? :unsure: jotain suolaista
 
vierailija
Oi, mansikat ois kyllä :p...tai kirsikat(y)
Niitä pitää vielä malttaa ootella :)

Mutta joo - monikossa nuita ensimmäisiä :D
Ja sitten mä äsken kadotutin itteeni jäätelön:notworthy:, nyt sitten on semmonen ötläkkeen äitelän makeanmakuinen olonen....
Meillä syötiin kreikkalaisia kirsikoita, ei ollut luomua, mutta maku hyvä eikä ole ainakaan vielä tullut mahakipua. Mut sokeria kun ei lisää mihinkään, kun se kotimainen juurikas kai tarvii kamalat myrkyt, ennen kuin se juuri kasvaa mihinkään - vai miksi näin kamalasti myrkkyjä?
 
Joo mansikat & kirsikat :p
Jäätelö :p
Syöthän lisää evästä jossain kohin ? :unsure: jotain suolaista
Mä rupeen tässä kohtapuoliin tekeen nuille herkkusuille ruokaa :), toivoivat kotitekoisia hampurilaisia..niin saattaa ehkä olla niin että muutama tomaattislaissi häviää(y) ja on mun ainakin vähän maistettava pihviäkin että tiiän niiden olevan makuisia...


(mutku ei oo nälkä nälkä)
 
Oletko kysynyt häneltä että josko kuitenkin tarvitsis sua?
Ihan varmasti tiedät, että olen tarvittaessa hyvinkin suorapuheinen, enkä ujostele tai arastele mitään.
Minussa on myös miljoona vikaa joista en peittele ainuttakaan.

Tarvitseminen taas on homma, että jos minua tarvitaan johonkin niin tahdon siitä palkkaa. Parisuhteessa taas ollaan tai ei olla sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja oikealta.

Mut miten hemmetissä edetä naisen kanssa joka on sitä mieltä, että hän ny vaan ei ole ajatellut elämäänsä ketään miestä millään tavalla?
 
Meillä syötiin kreikkalaisia kirsikoita, ei ollut luomua, mutta maku hyvä eikä ole ainakaan vielä tullut mahakipua. Mut sokeria kun ei lisää mihinkään, kun se kotimainen juurikas kai tarvii kamalat myrkyt, ennen kuin se juuri kasvaa mihinkään - vai miksi näin kamalasti myrkkyjä?
Mä en tiiäkö uskalla oikein jostain kumman syystä ostaa/syödä ulkolaisia kirsikoita...mun suussa maistuu ja napsuu vain kotimainen kirsikka kaikista parhaimmalta :)
 
vierailija
Softy
Ihan varmasti tiedät, että olen tarvittaessa hyvinkin suorapuheinen, enkä ujostele tai arastele mitään.
Minussa on myös miljoona vikaa joista en peittele ainuttakaan.

Tarvitseminen taas on homma, että jos minua tarvitaan johonkin niin tahdon siitä palkkaa. Parisuhteessa taas ollaan tai ei olla sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja oikealta.

Mut miten hemmetissä edetä naisen kanssa joka on sitä mieltä, että hän ny vaan ei ole ajatellut elämäänsä ketään miestä millään tavalla?
Mä tarkoitin parisuhdemielessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä