The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan varmasti tiedät, että olen tarvittaessa hyvinkin suorapuheinen, enkä ujostele tai arastele mitään.
Minussa on myös miljoona vikaa joista en peittele ainuttakaan.

Tarvitseminen taas on homma, että jos minua tarvitaan johonkin niin tahdon siitä palkkaa. Parisuhteessa taas ollaan tai ei olla sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja oikealta.

Mut miten hemmetissä edetä naisen kanssa joka on sitä mieltä, että hän ny vaan ei ole ajatellut elämäänsä ketään miestä millään tavalla?
..no kun...et sä oikein voi muuta kuin "vaan" olla siinä, lähellä, hyvänä tyyppinä :)..osoittaa ja näyttää hänelle että arvostat ja kunnioitat ja viihdyt myös hänen seurassaan, lähellään :)... Asiat loksahtavat oikeasti omalla painollansa kun ovat loksahtaakseen.



...anteeks, menin vastaamaan taas:notworthy:..puistunkin tästä...
 
vierailija
Mä en tiiäkö uskalla oikein jostain kumman syystä ostaa/syödä ulkolaisia kirsikoita...mun suussa maistuu ja napsuu vain kotimainen kirsikka kaikista parhaimmalta :)
Me ollaan opeteltu mut huuhtelen ne hyvin hanan alla aina ja kuivaan talouspaperilla. Kerään siemenet talteen ja laitan kasvamaan. Mut vain niistä, mitkä maistuvat omassa suussa hyvältä, ei kitkeriä huolita. Nuo oli K-kaupasta. Ehkä meilläkin on oma hanami joskus. Oman pihan Suklaakirsikka oli viime syksynä suunnilleeen saman makuinen ja talvehtii hyvin, kukkii kauniisti valkoisena:)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
vierailija
En ole. Näinköhän löytyykään meijän kyläkaupasta, pitänee tsekata:)
Kyllä ne tilaa, kun pyytää. Helpoiten onnistuu niin et vie tyhjän purkin kauppiaelle ja se nappaa siitä koodista tilauksen laitteelleen. Kaikkia makuja ei kannata aluksi tilata, jos muut ei raaski sitä ostaa. Ei se kallista ole, mut kalliimpaa kuin joku maailmalta tullut leväperäinen mönjä:sick:
 
Me ollaan opeteltu mut huuhtelen ne hyvin hanan alla aina ja kuivaan talouspaperilla. Kerään siemenet talteen ja laitan kasvamaan. Mut vain niistä, mitkä maistuvat omassa suussa hyvältä, ei kitkeriä huolita. Nuo oli K-kaupasta. Ehkä meilläkin on oma hanami joskus. Oman pihan Suklaakirsikka oli viime syksynä suunnilleeen saman makuinen ja talvehtii hyvin, kukkii kauniisti valkoisena:)
Meilläkin on pikkuinen suklaakirsikkapuu :)
Teki viime vuonna muutamat ensimmäiset pikku kirsikkansa:love:...ja nytkin sieltä on tulossa muutama (y)
 
..no kun...et sä oikein voi muuta kuin "vaan" olla siinä, lähellä, hyvänä tyyppinä :)..osoittaa ja näyttää hänelle että arvostat ja kunnioitat ja viihdyt myös hänen seurassaan, lähellään :)... Asiat loksahtavat oikeasti omalla painollansa kun ovat loksahtaakseen.



...anteeks, menin vastaamaan taas:notworthy:..puistunkin tästä...
Mulla ei ole mitn ongelmaa olla "vaan" oma itseni milloin kyseessä on koulukavereiden saunailta tai bändikaverien vaimot. Aina pärjään ja kelpo tyyppinä pidetään.

Mut annahan olla jos alan miettimään, että olisiko tuo Peppi?
Hitto kun sit en oikein tiedä missä käsiäni pitäisin ja ittestä tuntuu, että kaikki mitä sanon on jokseenkin hölmöä.

Sit kun nainen on vielä sitä mieltä, että hittojako miehillä tekee niin alkaa olo tuntumaan todella kädettömältä.
 
vierailija
Mä rupeen tässä kohtapuoliin tekeen nuille herkkusuille ruokaa :), toivoivat kotitekoisia hampurilaisia..niin saattaa ehkä olla niin että muutama tomaattislaissi häviää(y) ja on mun ainakin vähän maistettava pihviäkin että tiiän niiden olevan makuisia...


(mutku ei oo nälkä nälkä)
Tuossa jamassa kannattaa lisätä mantelijauhetta ruokiin, sillä siinä on hyvää proteiinia. Muuten tulee anemia, kun ne punasolut tarvitsevat proteiinia valmistuakseen - k a i k i l l a :)
 
Mulla ei ole mitn ongelmaa olla "vaan" oma itseni milloin kyseessä on koulukavereiden saunailta tai bändikaverien vaimot. Aina pärjään ja kelpo tyyppinä pidetään.

Mut annahan olla jos alan miettimään, että olisiko tuo Peppi?
Hitto kun sit en oikein tiedä missä käsiäni pitäisin ja ittestä tuntuu, että kaikki mitä sanon on jokseenkin hölmöä.

Sit kun nainen on vielä sitä mieltä, että hittojako miehillä tekee niin alkaa olo tuntumaan todella kädettömältä.
Niin...?:)
Ja - mitä sitte :)

Silloin kun tuntuu siltä että...toinen on ihana ja tykästyttää/ihastuttaa/rakastuttaa niin - siihen vaan kuuluu kaiken perhostelun ja hattarallisuuden lisäksi se itsensä hölmöksi tunteminen:)...koska ajattelee liikaa ja varsinkin sitä mitä toinen ajattelee...

Mutta kun vain keskittyy siihen olennaiseen eli toiseen ihmiseen ja siihen hienoon tunteeseen mitä hän herättää niin - asiat menevät painollaan :)...siitäkin huolimatta että on höperönhömelö olo.

Koska sillä toisellakin voi olla ihan samanmoinen olo vaikka kuinka suu muuta sanookin..koska voi olla yhtä hämmentynyt siitä aatoksesta että onko tuossa se mun Eemeli :)
 
Tuossa jamassa kannattaa lisätä mantelijauhetta ruokiin, sillä siinä on hyvää proteiinia. Muuten tulee anemia, kun ne punasolut tarvitsevat proteiinia valmistuakseen - k a i k i l l a :)
Mantelijauhetta löytyy kyllä kaapista...

Nyt on vaan menossa..joku kummanen olonen kun ei vaan oikein mikään maistu... Korjautunee varmasti, ei tässä mulla mitään hätää oo :) - hyvin jaksan pomppia ja kouhottaa ja toopeilla(y):D
 
Tuossa jamassa kannattaa lisätä mantelijauhetta ruokiin, sillä siinä on hyvää proteiinia. Muuten tulee anemia, kun ne punasolut tarvitsevat proteiinia valmistuakseen - k a i k i l l a :)
Haluatko, että kerron sinulle mistä mantelit tulevat ja paljonko myrkkyjä hommassa tarvitaan?
Jos sä ostat sitä jauheena niin sinä et voi tietää mitä kaikkea sama kone on jauhanut.
Sen ja allergisten vuoksi elintarvikkeissa on monasti maininta "saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää".
Niin, tiedän, manteli ei ole pähkinä mutta kone on sama.
Manteli muuten ei kasva suomessa joten sen lennättäminen tänne ei ole mikään luomuteko.
 
Mää en ala! Löysin netistä parit kivat farkut ja pari kivaa paitaa ja klikkasin tyytyväisenä ostoskoriin ja menin kassalle.Niin eikö siellä kassalla alkanut herjaamaan kummankin farkkujen lukumäärästä joten klikkasin niitä ja palasin katsomaan niin ei niitä ollu enää sitä kokoa mitä tilasin.Joku oli siinä välissä ehtinyt tilaamaan samat koot että kun pääsin ostoskorista kassalle asti niin ei ollutkaan enää varastossa.Mistä mä nyt löydän enää yhtä kivoja! Koko eilisen illan selasin nettiii läpi ja sit noi kahdet löysin.Ja nyt en saa niitä.:cry:
 
Hiukan on vaiheessa mutta mallillansa kuitenkin ruuanlaitto :)
Musat kohdillaan eli volat kaakossa(y), ilta- aurinkoakin ehdin ihastelemaan ja nautiskelemaan..ipanat häädin saunaan saman tein kun kotiutuivat...


Oleillaan :)...
 
Niin...?:)
Ja - mitä sitte :)

Silloin kun tuntuu siltä että...toinen on ihana ja tykästyttää/ihastuttaa/rakastuttaa niin - siihen vaan kuuluu kaiken perhostelun ja hattarallisuuden lisäksi se itsensä hölmöksi tunteminen:)...koska ajattelee liikaa ja varsinkin sitä mitä toinen ajattelee...

Mutta kun vain keskittyy siihen olennaiseen eli toiseen ihmiseen ja siihen hienoon tunteeseen mitä hän herättää niin - asiat menevät painollaan :)...siitäkin huolimatta että on höperönhömelö olo.

Koska sillä toisellakin voi olla ihan samanmoinen olo vaikka kuinka suu muuta sanookin..koska voi olla yhtä hämmentynyt siitä aatoksesta että onko tuossa se mun Eemeli :)
Sinä olet ihana.
 
Mää en ala! Löysin netistä parit kivat farkut ja pari kivaa paitaa ja klikkasin tyytyväisenä ostoskoriin ja menin kassalle.Niin eikö siellä kassalla alkanut herjaamaan kummankin farkkujen lukumäärästä joten klikkasin niitä ja palasin katsomaan niin ei niitä ollu enää sitä kokoa mitä tilasin.Joku oli siinä välissä ehtinyt tilaamaan samat koot että kun pääsin ostoskorista kassalle asti niin ei ollutkaan enää varastossa.Mistä mä nyt löydän enää yhtä kivoja! Koko eilisen illan selasin nettiii läpi ja sit noi kahdet löysin.Ja nyt en saa niitä.:cry:
Hö*halaa*...ne ei ollu sitte kuiteskaan sua varten... Kyllä sä löydät pöksyt itelles tai sitten vaan paniikissa sinkoilemaan kaupungille (y). Viime hetken säpinöissä on kuule tehty ennenkin hyviä löytäjä :)!
 
vierailija
Mantelijauhetta löytyy kyllä kaapista...

Nyt on vaan menossa..joku kummanen olonen kun ei vaan oikein mikään maistu... Korjautunee varmasti, ei tässä mulla mitään hätää oo :) - hyvin jaksan pomppia ja kouhottaa ja toopeilla(y):D
No sit hae sitä rahkaa, millä oistuu yleensä kaikki "kummitukset". Ei tarvitse makeuttaa edes mitenkään - tai no, luomuhunaja käy kyllä siihen, mut ei ole väkevää tuokaan. Ja sitäkin tilaa K-kauppias ja Prismoissakin on, Sokoksella ym, kun pyytää.
 
Hö*halaa*...ne ei ollu sitte kuiteskaan sua varten... Kyllä sä löydät pöksyt itelles tai sitten vaan paniikissa sinkoilemaan kaupungille (y). Viime hetken säpinöissä on kuule tehty ennenkin hyviä löytäjä :)!
Mutta noi olis sopinu niin hyvin,toiset olis menny hyvin mun kenkien kanssa ja toisista olis saanu vaikka terde housut tms.Täältä mitään saa:(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä