The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tänään jatkuu ketutus. :( Ei ole todellista! Eikä ole etes "se aika kuukaudesta" :eek:
En ole taas muutamaan yöhön saanut kunnolla nukuttua ja nyt päiväs aikaan olen sitten torkkunut tokkuraisena. Käytiin koiran kanssa ihan surkea pliisu tunnin mittainen lenkki. :oops: Edes se ei piristänyt mieltä. :cautious:
*halaaruttaa*
Sitten sun täytyy vaan mutruhuuleilla ja känkkäillä ja polkee jalkaa..kyllä säkin saat olla "kuikkunen" kuten mun mini- ipana aikoinaan sanoi :)

Iiikk!!!Apuva!!!
*painkoi ja steppaa ja panikoi ja...panikoi*

Mä kuolen nyt.

Ihavvarmasti.

Voi !#!*%%#*@##%*@
Mun vyötäröllä on kiinnipureutuneena saatananhelvettipunkki!!:cry:
Hyiii! Toivottavasti saat sen pian sieltä pois. :eek:
Tuosta tulikin mieleeni, että pitää laittaa koiralle punkkipanta. Laitoin sille toukokuussa fyperixin ja se aiheutti niin voimakkaan kutinareaktion, että kokeilen nyt symppistä.

Noniin.

Saatananhelvettipunkki on pois.
Sitä ei tiiä sitten erkkikään että...kokonaisena tais lähteä mutta..

No. Eipä tarvii nukkua ens yönäkään (y)
Eikä monena muunakaan:notworthy:
Mun tuurilla se oli se taigaöttiäinen.

Mutta - kerranhan täällä muutenkin eletään :)(y)

Noniin.

Saatananhelvettipunkki on pois.
Sitä ei tiiä sitten erkkikään että...kokonaisena tais lähteä mutta..

No. Eipä tarvii nukkua ens yönäkään (y)
Eikä monena muunakaan:notworthy:
Mun tuurilla se oli se taigaöttiäinen.

Mutta - kerranhan täällä muutenkin eletään :)(y)
Miten sää sen teit ja olit kyllä' rohkee!! :eek: Mä oisin varmaan kiljunut ja yrittänyt loikkia karkuun, vaikka tiiänhän minä että perässä se olis tullut, varsinkin jos ois perässä ollut kii:notworthy:

Niih.
Paheksukaa.
Mutta minä lähden nyt nurkkabaariin.
En lähde testaamaan olematonta charmiani tai ostamaan sellaista.
Ajattelin vaan käydä ottamassa pari galjaa ja ehkä voittamassa pari shakkimatsia. Ja jos vehkeet toimii niin tarpeeksi promilleissa tankotanssin.
Että semmoista syntiä ajattelin harrastaa.
Me tullaan tyttöjen ja Majurin kanssa kyllä kattomaan toi esitys..ihan pakko nähä:barefoot::barefoot::barefoot:

Niih.
Paheksukaa.
Mutta minä lähden nyt nurkkabaariin.
En lähde testaamaan olematonta charmiani tai ostamaan sellaista.
Ajattelin vaan käydä ottamassa pari galjaa ja ehkä voittamassa pari shakkimatsia. Ja jos karaåkevehkeet toimii niin tarpeeksi promilleissa laulan tangon.
Että semmoista syntiä ajattelin harrastaa.
Pidä hauskaa ja laula, mies,tunteella :)

Shakista mitn tajua mutta bilistä ois kiva kepittää :)(y)

Miten sää sen teit ja olit kyllä' rohkee!! :eek: Mä oisin varmaan kiljunut ja yrittänyt loikkia karkuun, vaikka tiiänhän minä että perässä se olis tullut, varsinkin jos ois perässä ollut kii:notworthy:
No onneksipa et kuullut sitä tositosi korkeeta ceetä minkä päästin suustani ulos:notworthy:...ja usko pois, mä saan tosi korkeen ceen aikaiseksi:oops:

Ja aika hiien nopeesti pesin kikkurakasani ja itteni kun käpälälläni ton kerpeleen öttiäisen vyötäröltäni löysin...

Punkkipihdit. Kova sana. Useampikin:oops:.
Irti!

Nyt sitten....
Vmp:(

No onneksipa et kuullut sitä tositosi korkeeta ceetä minkä päästin suustani ulos:notworthy:...ja usko pois, mä saan tosi korkeen ceen aikaiseksi:oops:

Ja aika hiien nopeesti pesin kikkurakasani ja itteni kun käpälälläni ton kerpeleen öttiäisen vyötäröltäni löysin...

Punkkipihdit. Kova sana. Useampikin:oops:.
Irti!

Nyt sitten....
Vmp:(
Onneks pääsit mokomasta hirviöstä eroon!! Ihan puistattaa vaikkei ollutkaan minussa kiinnio_O
Ellu!!!
#!@!!@#!*##

Kepitä keskenäs:cautious:
:barefoot::barefoot:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä