Höh,pus pus & rutistus jos mun kelepaaJaa...
Mä oon halipusirutistusvalmiudessa niin mua ei sitten ollenkaan rutata eikä pusitella
Mä oon ihaväsy, sitä onneks ei jutuista huomaa...
Höh,pus pus & rutistus jos mun kelepaaJaa...
Mä oon halipusirutistusvalmiudessa niin mua ei sitten ollenkaan rutata eikä pusitella
Mä oon ihaväsy, sitä onneks ei jutuista huomaa...
Se ohjelma tuli jo uusintana äsken, tämä:"A-studiossa käsiteltiin myös kuntoutuskeskus Validian tilannetta. Validia on Helsingissä sijaitseva aivovammapotilaita hoitava kuntoutuskeskus, joka on joutunut kriisin partaalle useiden lääkärien irtisanouduttua sieltä. A-studion viikonloppuna julkaisemassa artikkelissa Vakuutuslääkärien yhdistyksen puheenjohtaja Janne Leinonen väittää, että Validian asiantuntijat ovat ajaneet potilaita käräjille vakuutusyhtiöitä vastaan.
Vääriä aivovammadiagnooseja on tehty Leinosen mukaan Validiassa jopa sadoille kuntoutujille.
– Voiko Janne Leinonen todistaa että sadoille on tehty väärä diagnoosi, vai onko tämä suoranainen valhe? juristi Laukkanen kysyi kesken lähetyksen. Tähän Leinonen vastasi, ettei ole pitänyt asiasta "tikkukirjanpitoa".
– Tarkoitan, että sadat potilaat ovat mielestäni valitettavasti joutuneet arvioinnin kohteeksi, jossa heidän vammaansa on liioiteltu perusteella, että muut Suomen lääkärit tai vakuutusyhtiöt eivät voi yhtyä. Tällöin syntyy tyytymättömyyttä ja katkeruutta joka haittaa toipumista, Leinonen sanoi.
A-studion aiemmin haastattelema Validialta irtisanoutunut työntekijä on kiistänyt väitteen siitä, että Validialla olisi tehty tekaistuja diagnooseja. Suomessa aivovamman saa vuosittain noin 15 000 ihmistä."
Ja miksiköhän? Migreenipotilaana kiinnostaa yhä.
Porkkanan & omenan,mansikoita ?Arvaas mitä oon tänään syönyt?
Liian vähän.Arvaas mitä oon tänään syönyt?
Luomuomenoita saa onneksi melkein joka kaupasta, mutta ajatelkaa, kuinka hirveästi niissä muissa on torjunta-ainejäämiä:Porkkanan & omenan,mansikoita ?
Esimerkiksi varhaismansikkaa ei kannata syödä ollenkaan, jos se ei ole luomua.Liian vähän.
En oo Ellu enkä asiantuntija mutta pöpisenpä sulle nyt tässä että...Naiset *huoh*
Nyt pitäis saada Ellulta asiantuntija- apua, että mitä tehdä semmoisen naisen kanssa joka on päättänyt, että tykkää olla sinkku eikä t a r v i t s e miestä yhtään mihinkään.
Vaikka viihtyy seurassani ja minä hänen.
Minäkin viihdyn sinkkuna ja mieluusti rötväilen mielummin omissa oloissani, niin en nyt ihan heti ole lyömässä lusikoita samaan laatikkoon kenenkään kanssa.
Mut miten tommoisen periaatteen kanssa voi edetä?
Oletko kysynyt häneltä että josko kuitenkin tarvitsis sua?Naiset *huoh*
Nyt pitäis saada Ellulta asiantuntija- apua, että mitä tehdä semmoisen naisen kanssa joka on päättänyt, että tykkää olla sinkku eikä t a r v i t s e miestä yhtään mihinkään.
Vaikka viihtyy seurassani ja minä hänen.
Minäkin viihdyn sinkkuna ja mieluusti rötväilen mielummin omissa oloissani, niin en nyt ihan heti ole lyömässä lusikoita samaan laatikkoon kenenkään kanssa.
Mut miten tommoisen periaatteen kanssa voi edetä?
Oi, mansikat ois kyllä ...tai kirsikatPorkkanan & omenan,mansikoita ?
Liian vähän.
Niin että vain etelän hetelmiä?
..yyymmmmhh...*heiluttelee valkoista talouspaperirullaa*
Joo mansikat & kirsikatOi, mansikat ois kyllä ...tai kirsikat
Niitä pitää vielä malttaa ootella
Mutta joo - monikossa nuita ensimmäisiä
Ja sitten mä äsken kadotutin itteeni jäätelön, nyt sitten on semmonen ötläkkeen äitelän makeanmakuinen olonen....
En etes etelän namituksellisiakaanNiin että vain etelän hetelmiä?
Saat armoa.
OkEn etes etelän namituksellisiakaan
Phiuuu*huokaisee syvään helpotuksesta*...
Meillä syötiin kreikkalaisia kirsikoita, ei ollut luomua, mutta maku hyvä eikä ole ainakaan vielä tullut mahakipua. Mut sokeria kun ei lisää mihinkään, kun se kotimainen juurikas kai tarvii kamalat myrkyt, ennen kuin se juuri kasvaa mihinkään - vai miksi näin kamalasti myrkkyjä?Oi, mansikat ois kyllä ...tai kirsikat
Niitä pitää vielä malttaa ootella
Mutta joo - monikossa nuita ensimmäisiä
Ja sitten mä äsken kadotutin itteeni jäätelön, nyt sitten on semmonen ötläkkeen äitelän makeanmakuinen olonen....
Mä rupeen tässä kohtapuoliin tekeen nuille herkkusuille ruokaa , toivoivat kotitekoisia hampurilaisia..niin saattaa ehkä olla niin että muutama tomaattislaissi häviää ja on mun ainakin vähän maistettava pihviäkin että tiiän niiden olevan makuisia...Joo mansikat & kirsikat
Jäätelö
Syöthän lisää evästä jossain kohin ? jotain suolaista
Ihan varmasti tiedät, että olen tarvittaessa hyvinkin suorapuheinen, enkä ujostele tai arastele mitään.Oletko kysynyt häneltä että josko kuitenkin tarvitsis sua?
Mä en tiiäkö uskalla oikein jostain kumman syystä ostaa/syödä ulkolaisia kirsikoita...mun suussa maistuu ja napsuu vain kotimainen kirsikka kaikista parhaimmaltaMeillä syötiin kreikkalaisia kirsikoita, ei ollut luomua, mutta maku hyvä eikä ole ainakaan vielä tullut mahakipua. Mut sokeria kun ei lisää mihinkään, kun se kotimainen juurikas kai tarvii kamalat myrkyt, ennen kuin se juuri kasvaa mihinkään - vai miksi näin kamalasti myrkkyjä?
Kolmen kaverin jäätelöt on kyllä parhaita ja niistä esimerkiksi se mustikkajuttu, vaikka kardemumma siinä saattaa ärsyttää herkimpiä - en tiedä.Ja sitten mä äsken kadotutin itteeni jäätelön, nyt sitten on semmonen ötläkkeen äitelän makeanmakuinen olonen....
Mä oon ihan hassuna mm.kardemummaan , se tuoksuu niiin hyvältä ja silloin kun teen pullataikinaa, niin siinä on tasan tarkkaan myös kardemummaaKolmen kaverin jäätelöt on kyllä parhaita ja niistä esimerkiksi se mustikkajuttu, vaikka kardemumma siinä saattaa ärsyttää herkimpiä - en tiedä.
MUTTA ei kannata syödä pehmiksiä:
http://tieku.fi/teknologia/ruoka-aineet/levaperainen-hyydyte
Oletko maistanut?Mä oon ihan hassuna mm.kardemummaan , se tuoksuu niiin hyvältä ja silloin kun teen pullataikinaa, niin siinä on tasan tarkkaan myös kardemummaa
Mä tarkoitin parisuhdemielessä.Ihan varmasti tiedät, että olen tarvittaessa hyvinkin suorapuheinen, enkä ujostele tai arastele mitään.
Minussa on myös miljoona vikaa joista en peittele ainuttakaan.
Tarvitseminen taas on homma, että jos minua tarvitaan johonkin niin tahdon siitä palkkaa. Parisuhteessa taas ollaan tai ei olla sen mukaan mikä tuntuu hyvältä ja oikealta.
Mut miten hemmetissä edetä naisen kanssa joka on sitä mieltä, että hän ny vaan ei ole ajatellut elämäänsä ketään miestä millään tavalla?
Korvapuusti -jäätelössä on myös kardemummaa:Mä oon ihan hassuna mm.kardemummaan , se tuoksuu niiin hyvältä ja silloin kun teen pullataikinaa, niin siinä on tasan tarkkaan myös kardemummaa