Kyllä mä nykyään uskaltaisin sanoa mutta emmä halua tapella mummojen kanssa, niistä tiiä minkäkokoisella käsilaukulla huitasevat pataanMua on kiusattu niin paljon elämän aikana että kehtaan sanoa.
Kyllä mä nykyään uskaltaisin sanoa mutta emmä halua tapella mummojen kanssa, niistä tiiä minkäkokoisella käsilaukulla huitasevat pataanMua on kiusattu niin paljon elämän aikana että kehtaan sanoa.
Ei toi oo turhuus! Se on lämmin pipo mitä Ellu tarvii kun tulee syksy ja viileet ilmatPaheksun turhuuteen tuhlausyllytystä
mutku mutku siellä ois vaikka mitä muutakin kivaa ja kaikkee!!!! Miten mä pääsen niien takkienmekkojenpaitojenKENKIENsukkien ohi kun pelkkä ajatus hytisyttää mahanpohjassa!Menemenemene nyt vaan ja oitis!
Tilaat ainakin tuon myssykän...sä niin tarviit sen ja..sun nyt on vaan tehtävä se tilaus
Huonosti...mutta kerran kirpasee ja sitten ne olis puistilatut ja syksykin sais tullamutku mutku siellä ois vaikka mitä muutakin kivaa ja kaikkee!!!! Miten mä pääsen niien takkienmekkojenpaitojenKENKIENsukkien ohi kun pelkkä ajatus hytisyttää mahanpohjassa!
Koulukiusaamista monia vuosia. Työpaikka kiusaamista. Parisuhteessa kaikkea paskaa. Ei ole ope kiusannut.Opettajan taholta vai?
En mä ois pystyny opettajalle vastaan sanomaan pikkulikkana lettipäisenä ala-asteella... Siellä oli muutama semmonen opettaja että riitti kun ne mulkas pahasti, niin mä olin hengittämättä....
Sitten poistut paikalta.Kyllä mä nykyään uskaltaisin sanoa mutta emmä halua tapella mummojen kanssa, niistä tiiä minkäkokoisella käsilaukulla huitasevat pataan
*halaan*Koulukiusaamista monia vuosia. Työpaikka kiusaamista. Parisuhteessa kaikkea paskaa. Ei ole ope kiusannut.
Oli siinäkin neuvoHuonosti...mutta kerran kirpasee ja sitten ne olis puistilatut ja syksykin sais tulla
Koulukiusaamista monia vuosia. Työpaikka kiusaamista. Parisuhteessa kaikkea paskaa. Ei ole ope kiusannut.
Ne jyräis rollaattorilla alleen nopeemmin kun Majuri koskaan...musta ei jäis jälelle muuta kun hiustupsu ja toivottavasti ehjät sandaalitSitten poistut paikalta.
jaahas vai niin että silleen ja mulle kyllä pipatetaan samasta asiastaPakkosyömistä
Joku Kummanen on napannut mun ruokahalut...
Kaks omppua ja porkkana tälle päivälle syötynä, nyt pitäs jotain vissiin lisää..
Kiitos*halaan*
Oon pahoillani...
Mä tiiän mitä toi on.
en oo nyt pipattanu mitään niin kellekään...jaahas vai niin että silleen ja mulle kyllä pipatetaan samasta asiasta
Mitä hittoa? Syöt tai mie tulen syöttämään.Pakkosyömistä
Kaks omppua ja porkkana tälle päivälle syötynä, nyt pitäs jotain vissiin lisää..
No et vielä mutta ootas jos kertoisin mitä itte oon tänään suuhuni ottana niin jo alkais hirmu pajatus ja pipatusen oo nyt pipattanu mitään niin kellekään...
niin oli...Oli siinäkin neuvo
niin oli...
Mua syöttää tartte...kalapihviä tässä yritän näykkiä muttaku ei oo nälkä.Mitä hittoa? Syöt tai mie tulen syöttämään.
Mikä sun nälän on vienyt?Mua syöttää tartte...kalapihviä tässä yritän näykkiä muttaku ei oo nälkä.
Suu kiinni ja syö.Mua syöttää tartte...kalapihviä tässä yritän näykkiä muttaku ei oo nälkä.
Mutta jos vitkuttelet niin voipi käydä niin että onkin loppunu ja sitten arvaas harmittaakos...
Se sivu ois vieläkin tossa auki..ja aina välillä silmät eksyy siihen suuntaan mutt vielä ainakii oon saanut hillittyähimonijahallittuahaluni!!
Pakkosyömistä
Suu kiinni ja syö.
Joku KummanenMikä sun nälän on vienyt?
Mutta jos vitkuttelet niin voipi käydä niin että onkin loppunu ja sitten arvaas harmittaakos...
Ei ruokaa saa hotkia
äkkiä syömään siitä.