The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eksyin taas tonne EMPpiin enkä meinaa päästä sieltä pois(n)
Mä haluaisin tällasen pipon
http://www.emp.fi/art_321814/ :unsure:

Ja sitten yhen takin...ja yhet shortsit...ja yks kiva mekkokin siellä ois ja kengistä en viittis nyt hirveesti ees kirjottaa kun kohta tulee varmaan itkuparku ja kontrollin menetys:notworthy:

nimim. heikkopaskakikkare.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Tommosen pipasen tekee ihan itekin omilla pikku kätösillään :)
Tiiätkö että mä olen kokeillut ala-asteella virkkaamista ja oli meinaa sellanen opettaja opettamassa että oli kaks vaihtoehtoa, joko kokeilla tai saada tukkapölly..kokeilin ja onnistuihan se mutta ei kiinnostanut sitten sen enempää...eli voit olla varma ettei tuu onnistumaan..ei kätösillä, jalkasilla, suukkusella eikä puikoilla eikä virkkuukoukuilla...ei ees vilkkaassa mielikuvituksessa ^^

Sitä paitsi mä tykkäisin ostaa ton mutku nyt ei oikein viittis pistää rahhaa haisemaan enää ennen syksyä yhtään:notworthy:
 
Tiiätkö että mä olen kokeillut ala-asteella virkkaamista ja oli meinaa sellanen opettaja opettamassa että oli kaks vaihtoehtoa, joko kokeilla tai saada tukkapölly..kokeilin ja onnistuihan se mutta ei kiinnostanut sitten sen enempää...eli voit olla varma ettei tuu onnistumaan..ei kätösillä, jalkasilla, suukkusella eikä puikoilla eikä virkkuukoukuilla...ei ees vilkkaassa mielikuvituksessa ^^

Sitä paitsi mä tykkäisin ostaa ton mutku nyt ei oikein viittis pistää rahhaa haisemaan enää ennen syksyä yhtään:notworthy:
Ihan kamala opettaja!*tyrmistynyt*
Eihän tolleen nyt voi...tostahan pikkuinen saa kamalan aiheettoman kammon!

Mutta - en mä virkkaamisesta puhunu. Puikoilla tommosen myssykän tekis helposti :). Oikeesti. Sinäkin :)
 
Ihan kamala opettaja!*tyrmistynyt*
Eihän tolleen nyt voi...tostahan pikkuinen saa kamalan aiheettoman kammon!

Mutta - en mä virkkaamisesta puhunu. Puikoilla tommosen myssykän tekis helposti :). Oikeesti. Sinäkin :)
Siis se oli ihan painajainen se opettaja, ala-asteella oli 3lkan opettajana...ja tukisti ja löi jos asiat eivät menneet hänen tahtonsa mukaan..mutta kyllä mä aika tehokkaasti opin käyttämään mm. ompelukonetta sen aikana kun oli pikkupakko :love:
Mun sisko ja äitee hallitsee noi puikot ja virkkuukoukut, mua kiinnostais enemmän ompelukoneen surruuttaminen :)
 
Softy
Siis se oli ihan painajainen se opettaja, ala-asteella oli 3lkan opettajana...ja tukisti ja löi jos asiat eivät menneet hänen tahtonsa mukaan..mutta kyllä mä aika tehokkaasti opin käyttämään mm. ompelukonetta sen aikana kun oli pikkupakko :love:
Mun sisko ja äitee hallitsee noi puikot ja virkkuukoukut, mua kiinnostais enemmän ompelukoneen surruuttaminen :)
Mä hallitsen nuo kaikki.
Olipa paska ope.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Siis se oli ihan painajainen se opettaja, ala-asteella oli 3lkan opettajana...ja tukisti ja löi jos asiat eivät menneet hänen tahtonsa mukaan..mutta kyllä mä aika tehokkaasti opin käyttämään mm. ompelukonetta sen aikana kun oli pikkupakko :love:
Mun sisko ja äitee hallitsee noi puikot ja virkkuukoukut, mua kiinnostais enemmän ompelukoneen surruuttaminen :)
Sitten pistät myssykkätilausta menemään siskolles:)?
Tai - hommaat kivaa neulosta mistä ompelet koneella itelles myssykän?
 
Mä hallitsen nuo kaikki.
Olipa paska ope.
Oli ja sitten kehtas kerran kun törmättiin joskus vuosia sitten Kuopiossa toisiimme vielä naureskellen kysyä että ''Eihän ne tunnit nyt ihan kamalia olleet hehheh.'' katoin hetken silmät pyöreenä ja hymyilin sitten aurinkoisesti ja totesin että ''No ainakin sun tunneilla oppi nopeeta sen mitä piti oppia.''
 
Sitten pistät myssykkätilausta menemään siskolles:)?
Tai - hommaat kivaa neulosta mistä ompelet koneella itelles myssykän?
Sisko tekis siihen kuitennii kiusallaan jonkun jättisuuren tupsun :D Kyll mun täytyy varmaan ihan pikkiriikkisen vielä kävästä eksymässä tuolla EMPissä...:oops:

muoks: huqsista meni neula aikaa sitten poikki enkä oo vieläkään saanut aikaan ostaa uutta.:notworthy:
 
Sisko tekis siihen kuitennii kiusallaan jonkun jättisuuren tupsun :D Kyll mun täytyy varmaan ihan pikkiriikkisen vielä kävästä eksymässä tuolla EMPissä...:oops:

muoks: huqsista meni neula aikaa sitten poikki enkä oo vieläkään saanut aikaan ostaa uutta.:notworthy:
Ai, siskos on tupsulahkolainen:D...saahan se nappastua poiskin (y)
Käy vaan tekemässä tilaus niin helpottaa ja tulee kiva mieli :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä