Jaa...että kun mä tuun niin kaikki lähteeMä ajattelin uskaltaa lähteä just nyt.
Yleensä saan kontattua takaisin nukkumaluukkuun välittömästi valomerkin jälkeen. Mut en ihan aina.
Jaa...että kun mä tuun niin kaikki lähteeMä ajattelin uskaltaa lähteä just nyt.
Yleensä saan kontattua takaisin nukkumaluukkuun välittömästi valomerkin jälkeen. Mut en ihan aina.
Mä en lähde.Jaa...että kun mä tuun niin kaikki lähtee
Tommosen pipasen tekee ihan itekin omilla pikku kätösilläänEksyin taas tonne EMPpiin enkä meinaa päästä sieltä pois
Mä haluaisin tällasen pipon
http://www.emp.fi/art_321814/
Ja sitten yhen takin...ja yhet shortsit...ja yks kiva mekkokin siellä ois ja kengistä en viittis nyt hirveesti ees kirjottaa kun kohta tulee varmaan itkuparku ja kontrollin menetys
nimim. heikkopaskakikkare.
Samaa ihmettelin kun luin tuon. Onkohan henkilökuntaa?Ihmettelen vaan helsinki.vantaan lentoaseman turvllisuutta, kun alastomat pääsee katolta hyppimään alas
Miten se on edes katolle päässy?
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707032200242628_u0.shtml
Tiiätkö että mä olen kokeillut ala-asteella virkkaamista ja oli meinaa sellanen opettaja opettamassa että oli kaks vaihtoehtoa, joko kokeilla tai saada tukkapölly..kokeilin ja onnistuihan se mutta ei kiinnostanut sitten sen enempää...eli voit olla varma ettei tuu onnistumaan..ei kätösillä, jalkasilla, suukkusella eikä puikoilla eikä virkkuukoukuilla...ei ees vilkkaassa mielikuvituksessa ^^Tommosen pipasen tekee ihan itekin omilla pikku kätösillään
Ihan kamala opettaja!*tyrmistynyt*Tiiätkö että mä olen kokeillut ala-asteella virkkaamista ja oli meinaa sellanen opettaja opettamassa että oli kaks vaihtoehtoa, joko kokeilla tai saada tukkapölly..kokeilin ja onnistuihan se mutta ei kiinnostanut sitten sen enempää...eli voit olla varma ettei tuu onnistumaan..ei kätösillä, jalkasilla, suukkusella eikä puikoilla eikä virkkuukoukuilla...ei ees vilkkaassa mielikuvituksessa ^^
Sitä paitsi mä tykkäisin ostaa ton mutku nyt ei oikein viittis pistää rahhaa haisemaan enää ennen syksyä yhtään
Yyhh, tulipa paha olo tuostakin..Ihmettelen vaan helsinki.vantaan lentoaseman turvllisuutta, kun alastomat pääsee katolta hyppimään alas
Miten se on edes katolle päässy?
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707032200242628_u0.shtml
Siis se oli ihan painajainen se opettaja, ala-asteella oli 3lkan opettajana...ja tukisti ja löi jos asiat eivät menneet hänen tahtonsa mukaan..mutta kyllä mä aika tehokkaasti opin käyttämään mm. ompelukonetta sen aikana kun oli pikkupakkoIhan kamala opettaja!*tyrmistynyt*
Eihän tolleen nyt voi...tostahan pikkuinen saa kamalan aiheettoman kammon!
Mutta - en mä virkkaamisesta puhunu. Puikoilla tommosen myssykän tekis helposti . Oikeesti. Sinäkin
Mä hallitsen nuo kaikki.Siis se oli ihan painajainen se opettaja, ala-asteella oli 3lkan opettajana...ja tukisti ja löi jos asiat eivät menneet hänen tahtonsa mukaan..mutta kyllä mä aika tehokkaasti opin käyttämään mm. ompelukonetta sen aikana kun oli pikkupakko
Mun sisko ja äitee hallitsee noi puikot ja virkkuukoukut, mua kiinnostais enemmän ompelukoneen surruuttaminen
Sitten pistät myssykkätilausta menemään siskolles?Siis se oli ihan painajainen se opettaja, ala-asteella oli 3lkan opettajana...ja tukisti ja löi jos asiat eivät menneet hänen tahtonsa mukaan..mutta kyllä mä aika tehokkaasti opin käyttämään mm. ompelukonetta sen aikana kun oli pikkupakko
Mun sisko ja äitee hallitsee noi puikot ja virkkuukoukut, mua kiinnostais enemmän ompelukoneen surruuttaminen
Oli ja sitten kehtas kerran kun törmättiin joskus vuosia sitten Kuopiossa toisiimme vielä naureskellen kysyä että ''Eihän ne tunnit nyt ihan kamalia olleet hehheh.'' katoin hetken silmät pyöreenä ja hymyilin sitten aurinkoisesti ja totesin että ''No ainakin sun tunneilla oppi nopeeta sen mitä piti oppia.''Mä hallitsen nuo kaikki.
Olipa paska ope.
Sisko tekis siihen kuitennii kiusallaan jonkun jättisuuren tupsun Kyll mun täytyy varmaan ihan pikkiriikkisen vielä kävästä eksymässä tuolla EMPissä...Sitten pistät myssykkätilausta menemään siskolles?
Tai - hommaat kivaa neulosta mistä ompelet koneella itelles myssykän?
Mä olisin varmaan haukkunut sen naisen.Oli ja sitten kehtas kerran kun törmättiin joskus vuosia sitten Kuopiossa toisiimme vielä naureskellen kysyä että ''Eihän ne tunnit nyt ihan kamalia olleet hehheh.'' katoin hetken silmät pyöreenä ja hymyilin sitten aurinkoisesti ja totesin että ''No ainakin sun tunneilla oppi nopeeta sen mitä piti oppia.''
Mä taas olin niin arka ja aattelin etten halua loukata vanhaa naista...Mä olisin varmaan haukkunut sen naisen.
Ai, siskos on tupsulahkolainen...saahan se nappastua poiskinSisko tekis siihen kuitennii kiusallaan jonkun jättisuuren tupsun Kyll mun täytyy varmaan ihan pikkiriikkisen vielä kävästä eksymässä tuolla EMPissä...
muoks: huqsista meni neula aikaa sitten poikki enkä oo vieläkään saanut aikaan ostaa uutta.
Mä olisin varmaan hakannut sen naisen.
Mokoma yllyttäjäAi, siskos on tupsulahkolainen...saahan se nappastua poiskin
Käy vaan tekemässä tilaus niin helpottaa ja tulee kiva mieli
Mua on kiusattu niin paljon elämän aikana että kehtaan sanoa.Mä taas olin niin arka ja aattelin etten halua loukata vanhaa naista...
Paheksun tuhlausta, joten elä meeMokoma yllyttäjä
Meniskö...tossa toi sivu ois valmiina houkuttelemassa jo...voi yhyren kerran taas tätä
Menemenemene nyt vaan ja oitis!Mokoma yllyttäjä
Meniskö...tossa toi sivu ois valmiina houkuttelemassa jo...voi yhyren kerran taas tätä
Paheksun turhuuteen tuhlausyllytystäMenemenemene nyt vaan ja oitis!
Tilaat ainakin tuon myssykän...sä niin tarviit sen ja..sun nyt on vaan tehtävä se tilaus
Opettajan taholta vai?Mua on kiusattu niin paljon elämän aikana että kehtaan sanoa.